دانلود مرمت ابنیه تاریخیپاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه دانشجویی مرمتپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود پروژه مرمتدانلود رایگان پروژه مرمتدانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود پروژه مرمت خانه رجایی

دانلود پروژه مرمت

مرمت خانه رجایی

دانلود مرمت خانه رجایی

کد محصول: 3-1

معرفی خانه رجایی :

 خانه رجایی در خيابان خسروي نو  كوچه سرشور سرشور 20 ( كوچة پرتو ) و پلاك واقع است.

تاریخچه و وجه تسمیه خانه رجایی :

خانه رجایی در حدود 70 ـ 60 سال پيش ساخته شده است و طبق شواهد در دست، با توجه به نوع تزئينات آن و همچنين اظهارات مالك، زمان ساخت بنا به اواخر دوران قاجار و اوايل دوران پهلوي مي گردد.

مرمت خانه رجایی

مالك خانه رجایی آقاي رجايي مي باشند و شغل فرش فروش مشغولند. با توجه به اينكه اين بنا اكنون به مسافرخانه تغييركاربري داده است و آقاي اسفرايني به مدت 2 سال آنرا اجاره كرده اند و همچنين عدم دستيابي به مالك اصلي ( آقاي رجايي ) اطلاعات دقيقتري نسبت به زمان ساخت و شخص سازنده بنا در دست نمي باشد. اين بنا از 2 قسمت تشكيل شده است كه قسمت جديد ساز آن حدود 35 ـ 30 سال عمر دارد و 2 طبقه مي باشد.

مشخصات خانه رجایی

منزل مسكوني رجايي در داخل كوچة پرتو و بعد از گذر از يك پيچ در مسير راه باريك قرار گرفته است . بنا داراي يك ورودي مي باشد كه از كوچة پرتو ( سرشور 20 ) باز مي گردد . درب ورودي آهني بوده و در سالهاي اخير تعويض شده است. بعد از ورود از درب اصلي اول نماي اصلي و بزرگ خانه كه متقارن مي باشد ديده مي شود. همراه با حوض و 3 باغچه بزرگ كه در داخل حياط قرار دارند. حياط كفپوشهايي آجري به صورت مربع و لوزي دارد كه رنگ سيمان خاكستري دارند و به نام آجر قداقي معروف هستند. مسافحت كل حياط تقريباً 800 مترمربع است.

مرمت خانه رجایی

در سمت راست ورودي ( ضلع غربي خانه رجایی ) يك ساختمان دو طبقه وجود دارد كه در حدود 30 سال پيش ساخته شده است. اين خانه داراي پنجره هاي چوبي بزرگي مي باشد كه 2 يا 3 لت هستند و در داخل هم  چند اتاق به همراه آشپزخانه و سرويسها وجود دارد. در ضلع شرقي بنا نيز دستشويي هايي براي مسافرين احداث شده است و در كنار آن نيز يك اتاق كوچك جهت نگهباني و سرايداري وجود دارد.

نماي اصلی خانه رجایی مشهد داراي گچكاري مي باشد كه رنگ آميزي زيبايي شده است. در بالاي نما نيز قرنيز زيبايي با آجر كاري به چشم مي خورد كه براي حفاظت از نما و شستگي آن به وسيلة باران و … احداث شده است.

مرمت خانه رجایی

در داخل خانه رجایی اصل 2 پلكان در 2 طرف ارتباط با طبقة بالا را فراهم مي آورند، در طبقة همكف يك حوضخانه و دو اتاق در 2 طرف آن به چشم مي خورد كه در پشت يكي از آنها مطبخ قرار دارد و در پشت اتاق ديگر انباري مي باشد.

در طبقة بالا نيز چندين اتاق تو در تو و همچنين راه پله پشت بام قرار گرفته اند.

در این پروژه  مرمت خانه رجایی با تمام جزئیات پلانها و تصاویر خدمت شما ارائه شده است.

 دانلود پروژه مرمت

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پروژه مرمت خانه رجایی 

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات: 48 اسلاید

حجم فایل: 10
مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

مرمت خانه رجایی

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا