پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسی

دانلود مطالعات معماری خانه سالمندان همراه با نقشه های اتوکدی

رساله خانه سالمندان+ نقشه های اتوکدی

مطالعات معماری خانه سالمندان

دانلود مطالعات معماری خانه سالمندان همراه با نقشه های اتوکدی

رساله خانه سالمندان+ نقشه های اتوکدی

کد محصول: 9-2

مقدمه

با آغازصنعتی شدن و رشد تولیدات، عصر مدرن و زندگی پیشرفته برخی واژه ها از زندگی انسانها که جنبه کیفی زندگی را بر عهده داشتند واز ارکان اصلی زندگی به شمار می رفتند از جوامع انسانی رخت بربسته و یا فراموش شدند از واژه هایی که با آمدن مدرنیته کم رنگ و کم رنگتر شد واژه {خانه وخانواده}است.

با رشد سریع تکنولوژی و نو به نو شدن انسانها بنیان خانواده رو به سستی نهاد ،دیگر اعضای خانواده در قبال یکدیگر به مانند گذشته مسئول نبودندو هر کدام به صورت واحدی جداگانه عمل می کردند،دیگر سخنان بزرگ خانواده پند و اندرز به حساب نمی آمد،یعنی پیشرفت علوم و تکنولوژی باعث شده که نسل جوان مغرور گشته و احساس بی نیازی کنند که همین امر باعث بوجود آمدن شکاف بین نسلها گردید.ارزشهای خانواده که در گذشته خانواده راحفظ می کرد رو به سستی نهاد و دیگر ارزش انسانها براساس «عشق،مهرومحبت»نیست،بلکه مدرنیته دیدگاه انسانها را هم تغییر داده است و به تبع آن نیز معیارها تغییر کرده وآن چیزی که در گذشته ارزش بود اکنون ضد ارزش محسوب می شودعشق و محبت بوی کهنگی گرفته وتنها دلیلی که خانواده راحفظ می کند کارکرد افراد است.

انسانها درطول زندگی حال تغییرند و هر روز به زوال و فرسودگی جسم  نزدیکتر می گردند؛ روزی فرا می رسدکه دیگر قادر به انجام فعالیتهای خود نیستند و برای انجام کوچکترین فعالیت خود ناگزیر به کمک گرفتن از دیگران می باشندکه خود سر آغاز مسئله ای مهم و جهانشمول به نام «سالمندی»می گردد.

سالمندان چون دیگر قادر به انجام امور زندگی خود نبودند بتدریج از خانواده طرد شدند و ناگزیر به آغوش اجتماع پناه بردند،ابتدا این سالمندان به دیرها  هدایت شدند که حاصلی جز مرگ زودرس و همچنین افسردگی و بیماریهای فراوان ره آورد دیگری نداشت چون دیرها برای زندگی افراد سالم ساخته شده بود و فاقد استانداردهای لازم برای سالمندان بود،آنها مکانی می خواستند که علاوه بر اینکه بتواند به نیازهای جسمی ویژه افراد سالمندپاسخ دهد بتواند پاسخگوی نیازهای روحی آنها مانند«حفظ عزت نفس وتداوم حیات اجتماعی»باشد.

دانلود پایان نامه معماری، 

دانلود رساله معماری

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نکات مهم 

۱- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات معماری خانه سالمندان همراه با نقشه های اتوکدی

فرمت فایل: word+dwg
تعداد صفحات: 135 صفحه
حجم فایل: 15 مگابایت

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

مطالعات معماری خانه سالمندان

دانلود مطالعات معماری خانه سالمندان همراه با نقشه های اتوکدی

رساله خانه سالمندان+ نقشه های اتوکدی

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا