دانلود نمونه موردی کتابخانهپاورپوینت نمونه موردی کتابخانهتحلیل پلان کتابخانهدانلود رایگان تحلیل کتابخانهدانلود نمونه موردی و تطبیقیدیاگرام کتابخانهنقد و بررسی کتابخانهنمونه تطبیقی کتابخانهنمونه موردی کتابخانه

دانلود تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی کتابخانه

تحلیل پلان کتابخانه اسکندریه 

دانلود تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 25-1

کتابخانه اسکندریه مصر از مدرنترین و برجسته ترین فضاهای فرهنگی در مصر و جهان می باشد، ساخت و احداث کتابخانه جدید بمنظور احیاء مجدد و عظمت کتابخانه قدیم است که برای سالیان سال قلعه سر فراز علم و دانش در جهان بود. آرزوی ساخت مجدد کتابخانه اسکندریه قدیم و احیاء مجدد این جایگاه جهانی علمی و فرهنگی در ذهن و فکر متفکران و دانشمندان بسیاری در جهان تداعی می نمود. کتابخانه جدید اسکندریه یکی از مراکز عظیم فرهنگی طی مراسمی بزرگ در سال 2002 میلادی به بهربرداری رسید. این مرکزعظیم بعنوان قله ای رفیع برای فرهنگ و دانش و هچنین کانال ارتباطی علم و فرهنگ مصر با جهان و نیز جهان با مصر می باشد.

تحلیل پلان کتابخانه اسکندریه

کتابخانه اسکندریه بعنوان اولین کتابخانه رقومی  درقرن 21 است که در برگیرنده فرهنگ و آثار کهن علمی، فرهنگی و انسانی کشور مصر  می باشد. همچنین مرکزی برای مطالعات و مباحثات در همه زمینه ها  بشمار می رود. در حال حاضر کتابخانه جدید اسکندریه در موقعیت کتابخانه قدیم بمناسبت احیاء مجدد و عظمت مشهورترین کتابخانه تاریخ که در بر گیرنده آثار فنی و هنری و نیز حدود 8 میلیون کتاب بود احداث گردید اندیشه احداث کتابخانه برای اولین باردرسال 1974 مطرح گردید تا اواخر دهه 80 مسکوت ماند. پس از آن سازمان یونسکو جهت مشارکت دیگران در بازسازی و احیاء کتابخانه اسنکدریه فراخوانی را اعلام نمود.

تحلیل پلان کتابخانه اسکندریه

 

طراحی کتابخانه بنای ده طبقه را شامل می شود چهار طبقه آن زیر زمین بوده و شش طبقه دیگر بخش فوقانی را شامل میشوند. ساختمان از بالاترین نقطه به شکل دایره ای با شیب بسیار تند بسمت پایین طراحی شده است این طراحی یکی از کارهای منحصر بفردی است که توسط شرکت snohetta ارایه گردید است با توجه به اینکه طراحی ساختمان  200 ساله می باشد. اما به جهت نزدیکی موقعیت کتابخانه به ساحل دریای مدیترانه که فقط 40 متر ازآ ن فاصله دارد تردیدهایی را در خصوص200 سال عمر مفید ساختمان کتابخانه بوجود آورده است. همچنان که محاسبه کمترین حالت تابش نور مستقیم خورشید به داخل کتابخانه در محاسبه تعیین جهت و موقعیت کتابخانه ملاحظه شده است.

تحلیل پلان کتابخانه اسکندریه

نمونه موردی کتابخانه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود تحلیل کتابخانه اسکندریه مصر همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 54 اسلاید
حجم فایل: 6 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان کتابخانه اسکندریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا