دانلود نمونه موردی مجتمع مسکونیپاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان مجتمع مسکونیتحلیل مجتمع مسکونی رایگاندانلود نمونه موردی شهرک مسکونیدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی مجتمع مسکونینمونه موردی مجتمع مسکونی

دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی

تحلیل پلان مجتمع مسکونی زیتون

دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 46-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از مجتمع مسکونی زیتون در اصفهان پرداخته است. این پروژه در قالب 35 اسلاید پاورپوینت آماده شده است که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

تحلیل پلان مجتمع مسکونی زیتون

موضوع با طرح یک داستان برای زندگی 2500 نفر در مجسمه ای 225000متر مکعبی شروع شد . شخصیت های این داستان 500خانواده کم در آمد در محله ای نسبتا ارزان قیمت در شهر اصفهان می باشد.تمام گوشه های این مجموعه برای زمان آسایش طراحی می شد .

برای شکل دادن به این مجسمه کلان تخیل کردیم .خرد و میانه شکل دادیم . برای ما جز بخشی از کل بود و کل جمع اجزا.این گونه باور داشتیم که با داشتن  یک تخیل کلان عناصر خرد و میانه هماهنگ شکل می گیرند و پیوستگی میان آنها ایجاد می شود.

تحلیل پلان مجتمع مسکونی زیتون

خمیر مجسمه را از گل ساختیم .خندقی گرداگرد آن کندیم تا دسترسی ها را قابل کنترل کند وبه دفعات میانش را خالی کردیم (حیاط ها وکوچه ها)روی خندق پل زدیم تا از زیر دروازه مزین به سرو پایدار عبور کنیم و از دالانی تنگ و سایه دار که نوید گشایشی فراخ ( حیاط) را می دادبه کوچه ای درون حیاطی برسیم . درختان چنار سایه افکن دیوارهای این کوچه بودند که از لابه لای رنگ سبز برگ ها ورنگ کبود شاخه هایشان رنگ های گلبهی، زرد ،وقرمز ، آجری رنگ در زمینه آبی آسمان دیده می شوند.

تحلیل پلان مجتمع مسکونی زیتون

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی زیتون همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 35 اسلاید
حجم فایل: 3مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان مجتمع مسکونی زیتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا