دانلود مرمت ابنیه تاریخیپاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه دانشجویی مرمتپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود پروژه مرمتدانلود رایگان پروژه مرمتدانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود کاملترین پروژه مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

دانلود پروژه مرمت

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

کد محصول: 4-1

مرمت کاروانسرای حسین خانی

شناخت کاروانسرای حسین‌خانی

کاروانسرای حسین‌خانی در بخش مياني بازار و ضلع غربي خيابان اكباتان و محصور بين راسته هاي حلبي سازها، كفش دوز خانه و صحاف خانه است. سراداري لبة ورودي است.و یک ورودی در غرب آن و یک ورودی در شمال آن قرار دارد که در حال حاضر از ورودی غربی استفاده می شود. داراي: 16 حجره و حیاط و بالاخانه می باشد که در چهار طرف حیاط قرار دارند  كاربري قديم، انبار و تجارتخانه بوده و كاربري فعلی آن انبار مترکه و فروش روغن در یک حجره فعال  می باشد.

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

از نظر وضعيت  نيارشي فقط در ورودی اصلی ، مرمت شده است. زمان ساخت آن در دورة فتحعلی شاه قاجار و داراي ارزش معماري و شهري است. یک طبقه به اضافه بالاخانه است .

کاروانسرای حسین خانی توسط حكومت به شكل دستوري و يكپارچه است و با بازار و بدون محدوديت از نظر زمين و دسترسي ساخته شده اند. از يك سو به بافت دوخته شده اند و از سوي ديگر محدوديتي در ورودي نداشته اند.

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

عناصر تشكيل دهندة کاروانسرای حسین‌خانی:

ورودي در اطراف پلان هشتي ورودي در گوشه ها، حجره ها، حيات مركزي، پله ها، راه رو سرپوشيده، زير زمين در گوشه ها، باغچه، طويله كه در كاروانسراهاي شهري كمتر ديده مي شود. در هر دو كاروانسرا طبقة فوقاني عقب نشسته اند و سبك شده اند. قوسهاي بكار رفته در نماي داخلي هر دو كاروانسرا از نوع پنج و هفت تند است. فرمهاي آنها بسيار ساده و با تزيينات بسيار كم است. يكي از دلايل اين امر را مي توان سردي هوا و يخبندان دانست.

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

پي هاي آنها سنگي است كه اغلب از سنگ گرانيت استفاده شده است. ديوارها با مصالح سنگي احداث شده اند. در قسمتهاي پايين سنگ و بعد با خشت و روية آجر يا آجر لعابدار. پوشش كف در بخشهاي سرباز(حياط) با سنگ قلوه و ملات آهك و در قسمتهاي سرپوشيده و داخلي با آجر 20*20 پوشيده اند. سازه کاورانسرای حسین‌خانی يكپارچه است.

این پروژه کاملترین پروژه مرمت کاورانسرای حسینخانی است که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود کاملترین پروژه مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات: 160 اسلاید

حجم فایل: 30
مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

مرمت کاروانسرای حسین‌خانی

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

 

 دانلود پروژه مرمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا