دانلود مرمت ابنیه تاریخیپاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه دانشجویی مرمتپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود پروژه مرمتدانلود رایگان پروژه مرمتدانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود مرمت قلعه جلال الدین در خراسان شمالی

دانلود پروژه مرمت

مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

کد محصول: 8-1

معرفی قلعه جلال الدین در خراسان شمالی

موقعیت جغرافیایی قلعه جلال الدین در خراسان شمالی
قلعه جلال الدین درست در وسط گرمه و جاجرم کمی نزدیکتر به گرمه و بر بالای کوه مرتفعی قرار گرفته که اطراف آن را دشتهای وسیع احاطه کرده است و از فاصله های دور حالت مخروطی بودن این کوه و موقعیت قلعه روی آن نظر هر بیندده را به خود جلب می کند. ابتدا در نگاه اول تصویر می شود که این بنا یک کاروانسرا است و این سوال پیش می آید که به چه مظور این کاروانسرا بر بالای کوهی که از هر طرف با شیب تند به دشت منتهی می شود ساخته شده ولی هر چه بیشتر به آن نزدیک می شویم به عظمت و موقعیت دفاعی آن زیاد تر پی می بریم.
مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

برای دسترسی به این بنای عظیم به جز راه باریک از حاشیه چشمه که مستقیما به ورودی قلعه منتهی میشود راه دیگری وجود ندارد،به جز پیاده و با اسب امکان دستری به آن غیر ممکن است. البته در مرمتی که اخیرا صورت گرفته است پلکانی از کنار چشمه به سمت بالا برای سهولت در رفت و امد ساخته شده است.

مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

در مورد نحوه استفاده از این اثر باید گفت بنایی در چنین موقعیت دفاعی کم نظیر ئ مشکل از نظیر دسترس بودن و قرار گرفتن بر فراز قله کوهی که از آن متوان به شعاع حدود سی کیلومتر راه دیده بانی کرد به جز یک دژ نظامی مستحکم چه مورد استفاده دیگری متوان داشته باشد. دیوارهای عظیم و قطور و برج با روی خلل ناپذیر و یک ورودی مشرف بر قسمت اعظیم دشت و چشمه اب دامنه کوه کاربرد نظامی آن را تایید می کند.

مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

وضع کلی و طرح  قلعه جلال الدین در خراسان شمالی
طرح کلی این بنا شش ضلعی است و در هر ضلع آن یک برج دایره ای شکل مثل پنجه شیر بر بریدگیهای کوه چنگ انداخته و چنان صلابت و استحکامی را القا می کند که گویی هیچ قدرتی نمی تواند پنجه آن را از کوه بر دارد.

دیواره های خارجی و بلند در بعضی از قسمتهای شمالی از ناهمواری های کوه تبعیت می کند. سنگهای به کار رفته در نمای خارجی بنا تا اندازه ای صاف می باشد. ارتفاع دیوار خارجی در برجها از بیرون حدود 15 متر و قطر آن 5 متر است.

مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود مرمت قلعه جلال الدین در خراسان شمالی

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات: 45 اسلاید
حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

مرمت قلعه جلال الدین در خراسان

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

 دانلود پروژه مرمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا