دانلود نمونه موردی هتلپاورپوینت تحلیل هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل پلان هتل داخلیتحلیل پلان و نمونه موردی هتلدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی هتلنمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود تحلیل 2 نمونه موردی هتل خارجی به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

دانلود نمونه موردی هتل

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

کد محصول: 13-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی کامل دو نمونه موردی هتل خارجی پرداخته و در قالب 52 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است:

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

1-هتل شراتون اسپانیا:

شراتون و در گویش فارسی شرایتون نام هتل‌های زنجیره‌ای است. اولین هتل شراتون در سال ۱۹۳۷ میلادی در شهر اسپرینگ فیلد ماساچوست امریکا توسط ارنست هندرستون و رابرت مور تأسیس شد. طی دو سال بعد آن‌ها سه هتل دیگر را نیز در بوستون خریداری کردند و خیلی زود کار خود را توسعه دادند تا آنجا که مجموعه ی هتل‌های آن‌ها از مین  تا فلوریدا  وسعت پیدا کرد.

هتل شراتون بیلبائو بخشی از سال  2000، طرح توسعه جدید شهر بیلبائو اسپانیا، که توسط سزار پلی تهیه شده بود، می‌باشد. مساحت سایت پروژه 17650  فوت مربع (تقریبا معادل 1600 مترمربع) می باشد که در منطقه ای از شهر بیلبائو، بعد از موزه ی گوگنهایم و در انتهای بلوار ویکتوریا ماریا در مجاورت رودخانه واقع است.

دانلود نمونه موردی هتل خارجی
دانلود نمونه موردی هتل خارجی

هتل بیش از 211 واحد اقامتی، از اتاق های استاندارد تا سوئیت های بزرگ تر دارد، که همگی دارای تجهیزات کامل منطبق بر یک هتل 5 ستاره می باشد. ترکیب حجم ها باعث ایجاد تراس هایی برای برخی از این واحدها شده است. محل عرضه ی غذا و نوشیدنی، نام گذاری شده بنام هنرمند “چیلیدا” در طبقه همکف واقع اند و سوئیت ها در کل طبقات و بصورت پراکنده می باشند. استخر و باشگاه ورزشی در طبقه ششم، از طریق یک پنجره مشبک شده ی بزرگ از منظره ی پارک استفاده می کنند.

 

2- هتل برج العرب دوبی:

برج العرب هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگ‌ترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان می‌رود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینه‌ها تمامی اتاق‌های هتل بایستی برای ۴۰۰ سال اجاره شوند. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره می‌خوانند، اما در واقعیت بیشتر سازمان‌های رتبه‌دهنده تنها تا ۵ ستاره رتبه می‌دهند. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد.

دانلود نمونه موردی هتل خارجی
دانلود نمونه موردی هتل خارجی

دانلود نمونه موردی هتل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود تحلیل 2 نمونه موردی هتل خارجی به‌همراه پلان‌ها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 52 اسلاید
حجم فایل: 7 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود نمونه موردی هتل خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا