دانلود نمونه موردی و تطبیقیپاورپوینت تحلیل بیمارستانتحلیل پلان بیمارستان داخلیتحلیل پلان و نمونه موردی بیمارستاندانلود نمونه موردی مرکز درمانی و بیمارستاننمونه تطبیقی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود دو نمونه موردی بیمارستان داخلی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان

 نمونه موردی بیمارستان داخلی

همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 40-1

در این پروژه خانه معمار  به تحلیل و بررسی جامعی از دو نمونه موردی بیمارستان داخلی: بیمارستان لاله تهران و بیمارستان رسول اکرم تهران پرداخته است. این پروژه در قالب 82 اسلاید آماده شده است. در ادامه میتوانید مختصری از این پروژه را مطالعه  کنید.

 نمونه موردی بیمارستان داخلی

  • بیمارستان لاله تهران

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی لاله در زمینی به مساحت ۱۰۲۵۵ متر مربع احداث گردیده است.این بیمارستان توسط شرکت تینا فرآیند ساخته شد. این بیمارستان با ۴۲۰ تخت ، بزرگترین واحد درمانی بهداشتی در بخش خصوصی است. از نکات بارز محل احداث می توان به پرجمعیت بودن منطقه و دسترسی آسان  آن اشاره کرد. بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي لاله با بيش از ۳۳ هزار متر زيربنا، با ۲۴۰ تخت قابل گسترش تا ۴۲۰ تخت در ۸ طبقه و با صرفه هزينه اي بالغ بر ۳۰۰ ميليارد ريال در زميني به مساحت ۱۰ هزار و ۲۵۰ متر مربع در منطقه شهرك غرب احداث شده است، کادر پزشکی در ۲۹ بخش تخصصي و ۲۴ كلينيك درماني اين بيمارستان مشغول به كار هستند. سال ساخت این بیمارستان ۱۳۷۰ و سال افتتاحش ۱۳۸۴ بوده است .

 نمونه موردی بیمارستان داخلی

  • بیمارستان رسول اکرم تهران

 نمونه موردی بیمارستان داخلی

بیمارستان رسول اکرم تهران بیمارستانی دانشگاهی – آموزشی است که در سال 1371با ظرفیت 850 تخت ثابت, تأسیس, و در حال حاضر 426 تخت دایر دارد. تخصصهای موجود در این بیمارستان عبارتند از : داخلی , جراحی ,زنان وزایمان ,اورژانس ,کودکان ,گوش و حلق و بینی ,ریه ,غدد ,جراحی مغز و اعصاب ,نرولوژی ,روماتولوژی ,گوارش ,هماتولوژی ,انکو لوژی ,چشم پزشکی ,ارولوژی ,ارتوپدی , نوزادان ,CCU ,ICU.بيمارستان حضرت رسول اکرم (ص) سومين مرکز جراحي‌هاي گوش در دنيا و بزرگترين بيمارستان آموزشي درماني تخصصي و فوق تخصصي، واقع در غرب تهران مي‌باشد که با ارائه خدمات درماني در بخش‌هاي فوق‌ تخصصي کاشت حلزون، جراحي پارکينسون و جراحي‌هاي پيشرفته دستگاه گوارش (کلورکتال) جزء بيمارستان‌هاي منحصر به فرد کشور است. اين بيمارستان به عنوان اولين اورژانس تخصصي کشور، آموزش دستياران طب اورژانس را به عهده دارد و بيشترين تعداد مصدومان ناشي از حوادث و سوانح را از طريق اورژانس 115 پذيرش مي‌کند .

 نمونه موردی بیمارستان داخلی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود دو نمونه موردی بیمارستان داخلی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 82 اسلاید
حجم فایل:  9 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 نمونه موردی بیمارستان داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا