دانلود نمونه موردی و تطبیقیدانلود نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کهریزک همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع مسکونی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کهریزک

همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 49-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از مجتمع مسکونی کهریزک در تهران پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت آماده شده است که در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی مجتمع مسکونی

موقعیت مجتمع مسکونی کهریزک در جنوب غرب شهر تهران بوده که این محدوده به علت رشد فزاینده ای که دارد به تازگی تبدیل به شهر شده است و آب و هوای منطقه مانند 70% ایران کویری (گرم وخشک) می باشد. زمین های این منطقه زراعی بوده اند و میوه و تره بار پایتخت را تأمین می کردند، اما به علت نزدیکی این شهر (کهریزک) به پایتخت، این زمین های زراعی با سرعت تبدیل به بلوک های شهری می شوند که می توان این تغییر را هر سال نسبت به سال قبل مشاهده کرد.

مجتمع مسکونی کهریزک

افراد ساکن این منطقه مهاجرانی هستند که منبع درامد آنها کارگری در پایتخت می باشد و فرهنگ کاملاً بسته و متفاوتی دارند. به دلیل فقر مالی شدید مردم این بافت دغدغه اصلی آن ها کمیت می باشد و کیفیت اهمیت چندانی ندارد، به همین منظور در آپارتمان های موجود منطقه واحدهایی وجود دارند که اتاق خواب ها نورگیر ندارند و البته به علت ارزان بودن آن ها، چنین واحدهایی بیشتر مورد استقبال بوده و سریعتر به فروش می رسند.طراحی این پروژه در شرایطی به ما واگذار شد که کف دو طبقه ی آن اجرا شده بود و کارفرما از لحاظ اقتصادی محدودیت های زیادی داشته است.

مجتمع مسکونی کهریزک

ساختمان مسکونی کهریزک در زمینی مربع که هر ضلع آن حدود 18 متر می باشد که از 3 طرف مسدود و تنها از ضلع جنوبی نور می گرفت و همچنین در هر طبقه 4 واحد 50 متری طراحی شده بود. در این شرایط بهترین راه حل فیکس نگهداشتن واحد های شمالی و بهبود بخشیدن واحد های جنوبی در راستای کارکرد مناسب ما بین واحد های شمالی ساختمان و جداره ی شهری پروژه می باشد.مسئله ی اول این پروژه کمبود زیاد بودجه برای اجرای ساختمان بود ، در نتیجه باید راه حلی انتخاب می کردیم که قابلیت اجرا توسط کارگران بومی را داشته باشد و از طرفی متریال نیز ارزان و قابل دسترس باشد. پس بهترین گزینه متریالی برای ما آجر و سیمان بود.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کهریزک همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 40 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی کهریزک

همراه با پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا