دانلود نمونه موردی و تطبیقیپاورپوینت تحلیل مهدکودکتحلیل پلان مهدکودک خارجیتحلیل پلان مهدکودک داخلیدانلود نمونه موردی مهدکودکنقد و بررسی مهدکودکنمونه موردی مهدکودک خارجینمونه موردی مهدکودک داخلینمونه موردی و تطبیقی مهدکودک

دانلود نمونه موردی مهدکودک در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

دانلود نمونه موردی مهدکودک در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

تحلیل پلان مهدکودک

کد محصول: 71-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی  نمونه موردی مهدکودک در فرانسه پرداخته است. این پروژه در قالب 21 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی مهدکودک

یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکته ها در طراحی داخلی مهد کودک استفاده از رنگ و نور است. کودکان به رنگ های شاد و روشن علاقه زیادی دارند و به لحاظ روانشناسی حضور این رنگ ها در محیط اطراف کودک به رشد شخصیت او کمک زیادی می کند. هم چنین در کنار رنگ های شاد، باید از فوم ها و دیوارپوش های نرم استفاده کرد تا به کودک آسیبی نرسد.

بدون شک یکی از جذابیت های هر ساختمان نمای بیرونی آن و طراحی نمای خارجی آن است. برای مهد کودک ها به طور خاص بهتر است که از فرم های فانتزی و جذاب استفاده بشود. هم چنین رنگ در طراحی نمای بیرونی مهد کودک جذابیتی فوق العاده ایجاد می کند.

معماری داخلی این مهدکودک توسط طراحان Gadrat Architecture انجام شده است. کل فضای طراحی شده 1050 متر مربع می باشد و در شهر ladour کشور فرانسه قرار دارد. به دلیل محدودیت های محیطی و آب و هوایی این ساختمان با سقف شیبدار طراحی شده و از فرم هایی با زوایای تند و خطوط شکسته در آن استفاده شده است. تلفیق فضای باز و بسته در این محیط به مربیان کمک می کند تا بتوانند کودکان را با فضای سبز آشنا کنند و در دل طبیعت با آن ها به فعالیت بپردازند. مهدکودک نشان دهنده فضایی پرجنب و جوش و کاملا خلاقانه است و به صورت کاملا پویا طراحی شده است. استفاده از حجم های خالی و پر در این مهدکودک، باعث ایجاد انگیزه و کنجکاوی در کودکان می شود.

نمونه موردی مهدکودک

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی مهدکودک در فرانسه همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 21 اسلاید

حجم فایل: 1 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا