دانلود پروژه مرمتپاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه دانشجویی مرمتپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود رایگان پروژه مرمتدانلود مرمت ابنیه تاریخیدانلود نمونه موردی و تطبیقی

دانلود پروژه مرمت و احیاء خانه صلح جو در تبریز همراه با پلانها و تصاویر

دانلود پروژه مرمت

پروژه مرمت خانه صلح جو در تبریز

دانلود پروژه مرمت و احیاء خانه صلح جو در تبریز همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 81-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی مرمت و احیاء خانه صلح جو در تبریز پرداخته است. این پروژه در قالب 104 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

پروژه مرمت خانه صلح جو در تبریز

مـوقعيـت بنـا :

تبريز, خيابان تربيت, كوچه كرباسي, پلاك 27 .

شـرح مختصـري از بنـا و مشخصـات فنـي  بنـا :
 خانه صلح جو يكي از خانه هاي قديمي موجود در بافت تاريخي شهر تبريز مي باشد كه مالك اوليه آن آقاي ممقانيان
( كلكته چي ) يكي از تجار معروف چاي اين شهر بوده است.
خانه شامل دوحياط اندروني وبيروني ميباشد.ورودي اصلي اين بنا از كوچه فرعي منتهي به كوچه كرباسي است كه پس از گذر از يك هشتي از طريق دو دالان وارد  طنبي بخش اندروني و حياط  بخش بيروني مي شود وپس از ورود به اين حياط از طريق وروديهاي جداگانه وارد فضا هاي مختلفي از جمله زيرزمين هاي  چهار طرف ساختمان و  طنبي ها و اتاقهاي جانبي و دسترسيهاي فضاهاي طبقه فوقاني مي شود.
اين مجموعه جزء نادر مجموعه هايي است كه حياط بيروني آن درهرچهارطرف داراي فضاهاي معماري ميباشد ازجمله اين فضاها مي توان به سه طنبي دراضلاع شمالي,جنوبي و غربي مي باشدكه هرطنبي داراي ورودي مستقل و دوگوشواراست كه درطبقه فوقاني اين گوشوارها دو اتاق باوروديهاي مستقل از فضاهاي پايين  به چشم مي خورند.

 نـوع مـالكيـت بنـا :
مالكيت بنا خصوصي است كه مالك اوليه آن آقاي ممقانيان و مالك فعلي آن آقاي صلح جو مي باشد.

اين بنا داراي كاربري مسكوني بوده است كه در حدود 30 سال متروك وخالي از سكنه مانده است.وكاربري  فرهنگي يا مسكوني براي آن پيشنهاد مي شود. طراح بنا هر قسمتي از بنا را بوسيله يك ورودي مجزا از ساير بخشها جدا نموده است. در اين خانه بخشهاي   مختلف طبقات ( همكف, اول و زيرزمين ) داراي اختلاف ترازهايي نسبت به همديگر كه گاه تا 1/5  متر ميرسد مي باشد.  زيرزمين ضلع غربي بنا داراي خصوصيات بارزتري از ساير زيرزمينهاست و داراي الگوي شكم دريده با حوض  سنگي به فرم بيضي شكل مي باشد. حياط بيروني ساختمان نيز داراي حوضي سنگي در مركز حياط مي باشد.آب انبار اين بنا در ضلع شرقي حياط بيروني قرار دارد.

دانلود پروژه مرمت و احیاء خانه صلح جو در تبریز همراه با پلانها و تصاویر

پروژه مرمت خانه صلح جو در تبریز

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پروژه مرمت و احیاء خانه صلح جو در تبریز همراه با پلانها و تصاویر

تعداد صفحات: 104 اسلاید

حجم فایل: 8 مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پروژه مرمت خانه صلح جو در تبریز

 

راهنمای خرید پروژه مرمت خانه صلحجو در تبریز

 

پروژه مرمت خانه حیدریان در کاشان

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

 دانلود پروژه مرمت

مرمت خانه صلحجو در تبریز، پروژه مرمت، دانلود رایگان پروژه مرمت، پاورپوینت مرمت خانه صلح جو، پروژه مرمت و احیا خانه صلح جو، دانلود رایگان مرمت خانه صلح جو، پروژه درس مرمت، پروژه دانشجویی مرمت، پاورپوینت رایگان مرمت ابنیه، پاورپوینت مرمت ابنیه، مرمت و آسیب شناسی خانه صلح جو، آسیب شناسی خانه صلح جو در تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا