نمونه موردی فرهنگسراپروژه اتوکدی فرهنگیتحلیل پلان فرهنگسرادانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی مجموعه فرهنگی ایرانینمونه موردی مجموعه فرهنگی خارجینمونه موردی و تطبیقی فرهنگسرا

دانلود پاورپوینت تحلیل مجموعه فرهنگی روزنتال همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی فرهنگسرا

تحلیل پلان مرکز فرهنگی روزنتال

دانلود پاورپوینت مرکز فرهنگی تجسمی معاصر آمریکا روزنتال اثر زاحا حدید

کد محصول: 114-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از  مرکز فرهنگی تجسمی معاصر آمریکا روزنتال اثر زاحا حدید  پرداخته است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان مرکز فرهنگی روزنتال

زها حدید ملیتی عراقی-بریتانیایی دارد و در تاریخ ۳۱ اکتبر ۱۹۵۰ در بغداد به دنیا آمد. مدرک ریاضیات خود را از دانشگاه آمریکایی بیروت اخذ کرد و سپس برای تحصیل در مدرسه معماری لندن (AA) راهی لندن شد. او بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه با استاد اسبق خویش رم کولهاس در دفتر معماری «OMA» به کار مشغول شد و در سال ۱۹۷۷ عضوی از آن شد. در سال ۱۹۸۰ دفتر مستقل خود را در لندن ایجاد کرد و در همان سال‌ها در مدرسه معماری (AA) به تدریس مشغول بود.

تحلیل پلان مرکز فرهنگی روزنتال

مركز هنرهای معاصر لوئیس و ریچارد روزنتال، یکی از اولین موسساتی است که در ایالات متحده آمریکا به ارایه هنرهای تجسمی معاصر می پردازد. ساختمان این مرکز در سایتی شهری و در تقاطع دو خیابان در شهر Ohaio ایالت سینسیناتی واقع شده، که میزبان نمایشگاه های موقت از آثار هنری ارزشمند معاصر می باشد.

مركز هنرهای معاصر روزنتال ساختمانی ۶ طبقه؛ شامل گالری ها، کارگاه های آموزش کودکان، فروشگاه محصولات هنری و فرهنگی، فضاهای آماده سازی آثار هنری، سالن اجتماعات ۱۵۰ نفره، بخش اداری و لابی عمومی می باشد که طی سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳، با ۸۵۰۰ متر مربع زیربنا، ساخته شد.

تحلیل پلان مرکز فرهنگی روزنتال

دو نمای متفاوت بنا در کنج تقاطع شهری، در عین تفاوت، کاملا مکمل یکدیگرند. نمای جنوبی پوسته شفاف و مشبکی را در بر می گیرد که از میان آن عابران می توانند اتفاقات درون موزه را مشاهده کنند و نمای شرقی همچون نقش برجسته تندیس گونه ای است که نشان از گالری ها با احجام بتنی دارد.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول:  دانلود پاورپوینت مرکز فرهنگی تجسمی معاصر آمریکا روزنتال اثر زاحا حدید همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 50اسلاید

حجم فایل:  2 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان مرکز فرهنگی روزنتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا