تحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل پلان و نمونه موردی هتلدانلود نمونه موردی هتلدانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی و تطبیقی هتل

دانلود پاورپوینت تحلیل پلان 2 هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

پاورپوینت تحلیل پلان هتل خارجی

کد محصول: 118-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از 2 نمونه موردی هتل خارجی  پرداخته است. این پروژه در قالب 66 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

پاورپوینت تحلیل پلان هتل خارجی

  • هتل طلوع خورشید در چین 

هتلی کمپینسکی طلوع خورشید واقع در حاشیه دریاچه یانگی در اطراف پکن در چین می‌باشد که نمای آن شبیه طلوع خورشید است که از افق سر برمی‌آورد. ساخت این هتل پس از ۲۴ ماه در نوامبر ۲۰۱۴ به اتمام رسید و در فوریه ۲۰۱۵  بطور رسمی افتتاح گردید. این سازه توسط طرح معماری شانگهای هادو (Shanghai Huadu Architect Design)  طراحی شده که ۹ هزار و ۳۰۰ کارگر در ساخت‌ و ساز این هتل فعالیت داشتند.

این هتل به صورت دایره‌ای ‌شکل با ارتفاع ۹۷ متر بوده که در ۲۱ طبقه ساخته شده است و شامل ۳۰۶ اتاق مهمان و سوییت، اتاق‌های ملاقات، امکانات تفریحی، امکانات ورزشی و انواع رستوران‌ها و کافه‌ها است.

پاورپوینت تحلیل پلان هتل خارجی

  • هتل برج العرب

این هتل به ارتفاع 321 متر و در 60 طبقه در کنار ساحل جمیرا بنا شده از ساحل فاصله دارد و اطراف آن را آب فرا گرفته است. مجموعه به کمک یک پل به ساحل مرتبط می شود و دسترسی زمینی به ساختمان از طریق همین پل صورت می گیرد .ساختمان برج به واسطه فاصله ای که از ساحل دارد و همین طور نما و فرم کلی آن همانند قایقی بزرگ می نماید که در کنار ساحل پهلو گرفته است.

هدف از ساخت اين هتل بر روی جزيره اي مصنوعي در فاصله 280 متري ساحل خليج فارس و ايجاد راه ارتباطي از اين جزيره به كناره دريا ، فراهم ساختن مكاني دنج براي ميهمانان است. برج العرب بخشی از مركز تفريحی ساحلی جمير است كه توسط معمار اسكاتلندی به نام جاناتان اسپيرز طراحي شد. او اين مجتمع را به سفارش مالك آن – شيخ محمد – ساخت.

هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد.

پاورپوینت تحلیل پلان هتل خارجی

این هتل به شکل حرف V می‌باشد که یک دکل به آن متصل شده‌است. در فضای بین بالها یا همان V شکل، یک atrium (فضای میان خانه) بوجود آمده که در جلوی آن خمیدگی دارد. در طی روز، کالبد و بدنه سفید یک نور شیری و لطیفی را داخل هتل ایجاد می‌کند در حالیکه شیشه شفاف جلو، مقدار زیادی نور و روشنایی ایجاد می‌کند. در شب، هم بیرون و هم درون ساختمان توسط نورهای متغیر، روشن می‌شود.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل پلان 2 هتل خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint 

تعداد صفحات: 66 اسلاید

حجم فایل:  5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

پاورپوینت تحلیل پلان هتل خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا