پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماری

دانلود مطالعات طراحی موزه هنرهای تجسمی همراه با نقشه‌های اتوکدی

دانلود رساله معماری موزه هنر

دانلود رساله معماری موزه هنرهای تجسمی

کد محصول: 28-2

در این مطلب خانه معمار،  مطالعات طراحی موزه هنرهای تجسمی همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد مقدمه،  فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

دانلود رساله معماری موزه هنرهای تجسمی

هنرهای تجسمی شامل تمام هنرهایی است که به صورت بصری ارائه و یا دیده می شود و با تصویر سر و کار دارد. مثل: نقاشی، گرافیک، طراحی، مجسمه سازی، عکاسی و ….

مبانی هنرهای تجسمی را می توان به قواعد درک زبان وابداع در هنرهای تجسمی و بصری تعبیر کرد.

عموما هنرهای تجسمی به آن دسته از هنرها گفته می شود که قابلیت تجسم و شکل پذیری دارند و مستقیما به وسیله حس بصری درک می شوند. هم از این جهت به آن ها هنرهای بصری نیز گفته می شود. در گذشته هنرهای تجسمی به طور خاص به نقاشی,طراحی, پیکره سازی، معماری,گرافیک, هنرهای تزئینی وبرخی از آثارصنایع دستی گفته میشد. اما پس از ابداع عکاسی و سینما, به دلیل رابطه مستقیم آنها با قوه بصری و ادراک آنها توسط قوه ی بینایی در مجموع به همه آنها هنرهایب صری می گویند.

البته امروزه به دلیل وسعت نوآوری ها,پیشرفت تکنولوژی وتنوع وسعت شیوه های گوناگون ارایه اثر, مرزهای سنتی رشته های متعدد هنرتجسمی دگرگون شده است تاجایی که دیگر برخی از آن ها از یکدیگر قابل تفکیک به نظر نمی رسند.

موزه هنرهای تجسمی تهران مجموعه ای فرهنگی آموزشی است که به عنوان یکی از مراکز فعالیت های هنری معاصر تهران معرفی می شود.

خدمات بخش آموزشی این مجموعه با تاکید بر شاخه هایی از هنرهای تجسمی که شامل مجسمه سازی، نقاشی، ارتباطات تصویری (گرافیک)، عکاسی و چاپ ارائه می شود. این مجموعه قابلیت گسترش دیگر شاخه های هنرهای تجسمی را درخود دارا می باشد.

فعالیت عمده این مجموعه در گستره ارائه و نشر آثار هنری، آموزش و ایجاد ارتباط موثر بین اقشار اجتماعی و هنرمندان قرار می گیرد. تاثیر انکار ناپذیر افتخارات فرهنگی و معرفی و نقش آن ها در فرهنگ عمومی جامعه موجب شده که بستر سازی به گونه ای که بتوان فعالیت‏های اجتماعی را وارد روزمرگی اقشار جامعه کرد، از سوی اداره کننده گان جوامع مورد توجه قرار گیرند. این امر که به پویایی و انسجام روابط افراد جامعه جهت می بخشد، زیر بنای گسترش فرهنگ و شناخت هویت ملی را تشکیل می دهد.

اهداف تحقیق

هدف نمایش، ایجاد تسهیل تماس مستقیم بین فرد و شی است، خواه فرد یك كودك دبستانی باشد یا یك بزرگسال و خواه شی نمونه‌ای متعلق به علوم طبیعی و یا یك متنوع عرضه شده در تالار تاریخچه علوم و فنون باشد و یا یك اثر هنری، لذا باید در نظر داشت كه:

* اولا: موزه وسیله نمایش اشیا است، نه اشیا وسیله نمایش موزه.

* ثانیاً: آنچه مسلم است موزه تنها وسیلة ارتباط عینی نیست، بلكه هدف اساسی آن القا تأثیر فرهنگی و هنری و ایجاد رابطه بصری از طریق برخورد مستقیم با اشیا دوبعدی به صورت رویارویی یك جهت با اشیا سه بعدی از راه برخورد چند جهت است.

از این رو موزه نقشهای اجتماعی متعددی را ایفا نموده است، از قبیل ارائه بازتابی از قدرت دولت یا مذهب ارائه میدان گسترده‌ای در جهت پژوهش دانشگاهیان و محققین منفرد، ارائه تصویری از علائق متنوع قشرهای فرهیخته جامعه، ارائه نمادی از ثروت و پایگاه اجتماعی گرد آورنده‌ها و…… و ارائه یك بنیاد فرهنگی در تجلیل از یك شهر یا كشور.

موزه حتی نقش مهمتری را ایفا نموده و قادر است با بیدار كردن روح خلاقی كه در هر یك از ما نهفته است توان هنری و قصد فكری ما را برانگیزاند.

از این رو نخستین وظیفه هر موزه‌ای مشخص ساختن جامعه مخاطب خویش و در یافتن نیازهای آن، اعم از كلی و جزئی است و با مستند قرار دادن طبقات اجتماعی، اقلیت ها و سطح فكری آحاد این جامعه برنامه هر موزه‌ای با ملاحظه گسترده و دیدگاه مجموعه‌هایش تبیین گردیده و دامنه فعالیت‌ها و توانائی های مالی جامعه مزبور می‌تواند در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های فوق تأثیر شگرفی داشته باشد.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری موزه هنرهای تجسمی اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی موزه هنرهای تجسمی همراه با نقشه‌های اتوکدی

فرمت فایل:  dwg+word ( اتوکد، ورد)

تعداد صفحات رساله: 167 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

دانلود رساله معماری موزه هنرهای تجسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا