پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود رساله معماری مجموعه تفریحی کودک و نوجوان همراه با نقشه‌های اتوکدی

رساله معماری مجموعه تفریحی

رساله معماری مجموعه تفریحی کودک

کد محصول: 42-2

در این مطلب خانه معمار، رساله معماری مجموعه تفریحی کودک و نوجوان همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد مقدمه و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

مقدمه

انسان دور از اجتماع نمي تواند زندگي راحت و خوشي داشنه باشد و واجد شرایط آدميت گردد. وقتي که کودکي قدم بدين جهان مي گذارد، اگرچه چشمانش ابتدا محيط اطراف را مثل بزرگترها به روشني نمي بيند ولي خود را با مادر وپدر و ساير افراد خانواده محاط مي يابد. گذشته از اين نوزاد نمي تواند احتياجات زندگي خود را به محض متولد شدن مثل نوزادان بعضي از حيوانات مانند جوجه مرغ خانگي شخصاً رفع کند و از هر لحاظ به ديگران نيازمند است. همچنين کودک در موقع تولد فاقد هر گونه معلومات و اطلاعات و تجارب مورد نياز زندگي است و بايد آنها را از اجتماع خود، از پدر و مادر و افراد ديگر خانواده و همسايگان و هم سالان و همبازيان و معلمين و هم درسان و همنوعان ديگر خود بياموزد. علاوه بر اين کودک محصول اجتماع دو فرد و اسلاف آنهاست که ساليان دراز مجتمعاً افراد خانواده اي را تشکيل داده اند، پس با در نظر گرفتن اين نکات معلوم مي گردد که انسان موجودي است اجتماعي و به طور انفرادي نمي تواند واجد شرايط آدميت گردد.

بايد دانست که در ابتدا فقط احتياجات مادي و جسماني، کودک را با ديگران مربوط و مأنوس مي سازد و به تدريج او ضرورت انطباق و سازگاري با محيط را درک مي کند و اجتماعي تر مي گردد. کليه نيروهاي جسماني ما، زبان و طرز تکلم، عادات و اخلاق و استعداد، مهارت و هنر و ذوق و قريحه و نيروي استدلال و فهم و قضاوت افراد انساني، همچنين ادراکات و تخيلات و تصورات و همه حالات نفساني افراد بشري که ساخته ذهن است، مصنوع اجتماع مي باشد. کيفيت احساسات و عواطف ما نيز به اجتماع مربوط است. خوبي، زشتي، زيبايي، عادات، سنت و سيره ساخته و پرداخته حيات اجتماعي است. ضرورت انطباق با محيط و حيات اجتماعي ايجاب مي کند که آداب و رسوم زندگي اجتماعي را به اطفال بياموزيم.

کودک زندگی را ابتدا در محیط خانه سپس در محیط آموزشی و در نهایت در اجتماع تجربه می کند، رشد او با یادگیری از رویدادهای بیرونی آغاز و به تدریج ذهن و شخصیت او را شکل می دهد. از آنجا که وجه مهمی از شخصیت کودک در تعامل با محیط اطرافش شکل گرفته و بخش مهمی از احساسات و دانسته های او را می سازد و یاد می گیرد که هر مکان مخصوص کار خاصی است لذا معمار و طراح داخلی در تعیین و تفهیم این ضوابط تاثیر بسزایی دارد. در واقع مسئولیت ها وکارهایی هست که باید به جای یک فرد کم سن وسال انجام دهد، تا زمانی که خود، توانایی رسیدگی به امور شخصی را پیدا کند و دوری از خطر را بیاموزد. پس چه بهتر که از همان دوران کودکی در کنار تفریح و بازی انجام وظایفی چون یافتن راه صحیح برآورده کردن خواسته های فردی از جمله تهیه کردن وسایلی که نیاز به آن را حس می کنند در محیط های اجتماعی امن  فرا گرفته و به کار بندد. بر آن شدیم تا محیطی ایمن با در نظر گرفتن تمام شرایط دنیای بیرون ، مشاغل مختلف ،اجتماع و … را در محیطی امن در کنار تفریح برای کودکان سرزمینمان فراهم کنیم.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری مجموعه تفریحی کودک و نوجوان اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله معماری مجموعه تفریحی کودک و نوجوان همراه با نقشه‌های اتوکدی

فرمت فایل:  dwg+word

تعداد صفحات رساله: 157 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

رساله معماری مجموعه تفریحی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا