پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود رساله معماری موزه مد و لباس همراه با نقشه‌های اتوکدی کامل

دانلود رساله معماری موزه

رساله معماری موزه مد و لباس همراه نقشه‌

کد محصول: 46-2

در این مطلب خانه معمار، رساله معماری موزه مد و لباس را همراه با نقشه‌های اتوکدی کامل و پوستر حرفه‌ای خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد چکیده و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

رساله معماری موزه مد و لباس همراه نقشه‌

چکیده :

این مجموعه به منظور اشاعه ی فرهنگ مد ولباس در کشور و استفاده از پتانسیل موجود در کشور برای صادرات البسه و ترویج طرح های ایرانی در جهان ساخته میشود و علاوه بر صادرات و اشتغال زایی باعث ترویج فرهنگ ایرانی در کشورهای دیگر می شود.

سایت منظور شده نیز با همسایگی های مناسب به این کاربری انتخاب شده است و می تواند حتی باعث جذب گردشگر در این منطقه نیز بشود که اگر همه ی مراحل کار به درستی پیش رود انشاالله به این مهم نیز دست پیدا می کنیم.

اما لزوم وجود چنین مجموعه ای به دلیل عدم وجود ان به صورت گسترده و اصولی و کمبود ان حتی به صورت خیلی ابتدایی از دیگر دلایل انتخاب چنین طرحی بود.

از به مقابله گذاشتن طرح ها در مجموعه و بالا رفتن کیفیت و ارزان شدن لباس ها تا دعوت از کمپانی های بزرگ برای جذب خریدارو موزه های فرهنگی لباس از نکات دیگر  این مجموعه است.

لباس گذشته از جنبه پوشانندگي كه پيوسته مد نظر بوده است و به نوعي اولين اختراع بشر محسوب مي شود و همواره او را ازگرما وسرما ، مصون داشته دراثر مرور زمان به نوعي ،  جنبه نمايشي نيز يافته است و بدين منظور چه هنرها كه در تزيين آن به كار نرفته است و چه ابداعات و ابتكاراتي كه درتحقق اين جنبه دكوری لباس صورت نگرفته است. البته اين وسيله پوشش يا در واقع اين رشته از هنر نيز پيوسته پا به پاي توسعه و پيشرفت تمدن و همگام زمان تغيير كرده و در هر عصر و دوره اي در قالبي و فرمي تازه ريخته شده و دستخوش تغييرات و تحولات بسياري گشته است .

نقش تربيتي و فرهنگي لباس برانسان واجتماع، بركسي پوشيده نيست. لباس همواره به عنوان وسيله اي مناسب در جهت تعارضات فرهنگي  نيز به كار گرفته شده و امروز در تهاجم فرهنگي غرب ، لباس نيز به  عنوان بهترين وسيله مورد استفاده  قرار گرفته است .

 

با توجه به موارد فوق وجود مراکز با عنوان خانه مد و لباس با اهداف زیر در هر محله و به شکل وسیع تر در هر شهری با توجه به تفاوت فرهنگ ها کاملا ضروری به نظر می رسد .

خانه مد شامل بخش های زیر است:

1- بخش وسیع نمایشگاهی با سالن های متعدد که در هر سالن رویکرد های متفاوت و اجناس متفاوت وجود دارد.

2- بخش آموزشی تخصصی طراحی

3- کتابخانه تخصصی

4- سالن همایش تخصصی

5- بخش اداری و خدماتی وابسته

6- بخش تفریحی مراجعین

7- بخش مدیریتی و تاسیساتی

رساله معماری موزه مد و لباس همراه نقشه‌

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری موزه مد و لباس اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله معماری موزه مد و لباس همراه با نقشه‌های اتوکدی کامل

فرمت فایل:  dwg+word

تعداد صفحات رساله: 140صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

رساله معماری موزه مد و لباس، پلان اتوکدی موزه مد و لباس، پوستر آماده موزه مد و لباس، فایل اتوکدی موزه مد و لباس، نقشه اتوکدی موزه مد و لباس، رساله معماری آماده موزه، دیاگرام موزه مد و لباس، پروژه رویت موزه مد و لباس، فایل رویت موزه مد و لباس

رساله معماری موزه مد و لباس همراه نقشه‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا