پاورپوینت نمونه موردی معماری اسلامی

دانلود پاورپوینت تحلیل خانه مرعشی در شوشتر همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت معماری اسلامی

پاورپوینت تحلیل پلان خانه مرعشی در شوشتر

کد محصول: 1-125

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از خانه تاریخی مرعشی در شوشتر پرداخته است. این پروژه در قالب 24 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

پاورپوینت تحلیل پلان خانه مرعشی در شوشتر

در شهرهای ایران خانه های تاریخی زیادی پیدا می کنید که با معماری جذاب و ظاهر باشکوهشان از جاذبه های بازارش ایران به شمار می روند. در این خانه های مجلل زمانی روح زندگی در جریان بوده و خانواده های بزرگ و ثروتمند در آن ها زندگی می کرده اند اما امروز دیگر کسی در این خانه ها زندگی نمی کند و به محلی برای بازدید و تماشای تاریخ و معماری جذاب ایران تبدیل شده اند. گردشگران زیادی هر روز به دیدن این خانه ها می روند و خاطرات و تاریخ را بر روی در و دیوارهای این عمارت های ارزشمند تماشا می کنند.

یکی از این خانه های تاریخی در شوشتر قرار دارد: خانه مرعشی. کافی ست سری به محله های قدیمی شوشتر بزنید تا قدمت طولانی این شهر را بیشتر بشناسید. در بافت کهن و قدیمی شهر شوشتر خانه ای قدیمی و در عین حال جذاب و زیبا وجود دارد که جذابیت های ظاهری اش باعث شده در لیست آثار ملی ایران قرار داشته باشد. برای دیدن از این خانه باید قدم به یکی از محله های قدیمی شهر بگذارید جایی در حریم مجموعه آبشارهای شوشتر و در ۲۰۰ متری بقعه عباس این خانه زیبا از دور جلوه گری می کند. حتی می توانید از پله های ضلع غربی مجموعه های آبشار هم خودتان را به این خانه برسانید.

پاورپوینت تحلیل پلان خانه مرعشی در شوشتر

قدمت این خانه تاریخی و جذاب به دوره قاجار برمی گردد در آن زمان این خانه برای شخصی به اسم سید محمد حسن مرعشی ساخته شد تا به همراه خانواده اش در آن زندگی کند. این خانه که محل زندگی خانواده مرعشی بوده در ابتدا نمایی ویلایی داشت و در اطراف آن هیچ حصار و یا دیواری دیده نمی شد. این خانواده مدتی در این خانه زندگی کردند تا اینکه بعدها در زمان پهلوی تصمیم گرفتند تا قسمت هایی را به آن اضافه و خانه را بزرگ تر کنند.  برای این منظور،  یک حیاط جنوبی به این خانه اضافه و در آن اتاق هایی هم ساخته شد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل خانه مرعشی در شوشتر همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 24 اسلاید

حجم فایل: 2 مگابایت

قیمت قبلی: 80000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت خانه مرعشی شوشتر، معماری قاجار، نمونه موردی معماری قاجار، تحلیل پلان خانه مرعشی، پلان اتوکدی خانه مرعشی، نما و برش خانه مرعشی، نمونه موردی معماری اسلامی، دیاگرام خانه مرعشی شوشتر، دانلود پاورپوینت خانه مرعشی

پاورپوینت تحلیل پلان خانه مرعشی در شوشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا