دانلود نمونه موردی مرکز درمانی و بیمارستاننمونه تطبیقی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس همراه با نمونه موردی

دانلود نمونه موردی بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس

نمونه موردی 5 بیمارستان و اورژانس

کد محصول: 1-136

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل اورژانس همراه با نمونه موردی (طراحی معماری ۴) پرداخته است. این پروژه در قالب 56 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس 

مطالب این پروژه به شرح زیر است

  • معرفی اورژانس
  • محل قرارگیری در بیمارستان
  • وظایف بخش اورژانس
  • ورودی اورژانس
  • فضاهای بخش اورژانس
  • سیرکولاسیون بیمار اورژانسی
  • بررسی استانداردها
  • تحلیل بیمارستان پورسینا
  • تحلیل بیمارستان آریا
  • تحلیل بیمارستان رسول اکرم
  • مرکز فوق تخصصی میلاد
  • مرکز پزشکی سانتا کلارا

دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس 

بخش اورژانس یک بیمارستان به دلیل فعالیت شبانه روزی جوابگوی دو دسته از بیماران می باشد:

1) بیمارانی که به علت بروز حوادث نظیر تصادف، سکته قلبی و… به این بخش مراجعه می کنند ونیازمند رسیدگی فوری هستند که در این صورت بعد از اقدامات اولیه در صورت لزوم به بخشهای جراحی، بستری و مراقبت ویژه بیمارستان فرستاده می شوند.

2) بیمارانی که به علت عدم دسترسی به خدمات درمانی درمانگاه به این بخش مراجعه می کنند که بعد از معاینه توسط پزشک عمومی خدمات مختصری چون تزریقات و پانسمان و… بر روی آنها انجام می گیرد و پس از آنجا به کلینیک بیمارستان ارجاع داده می شوند.

کلیه تجهیزات مورد نیاز حفظ حیات فرد، باید جهت جلوگیری از اتلاف زمان در این بخش مستقر باشد. لازم به ذکر است هدف اورژانس این نیست که به طور عمده خدمات روزمره را که در جای دیگری از بیمارستان عرضه می شود و در خارج از آن وقت، انجام دهد بلکه باید خدمات اورژانس یعنی خدمات نجات بخشی که بلافاصله بعد از پذیرش و قبل از اینکه مشخص گردد کدام بخش از بیمارستان باید بیمار را بپذیرد، عرضه نماید.توجه به این امر از گسترده شدن بی اندازه اورژانس و عدم استفاده صحیح از آن جلوگیری می کند.

دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس 

این بخش باید در طبقه همکف و قابل دسترسی به وسیله افراد پیاده و سواره باشد.

برای پذیرش سریع بیمار، این بخش باید در نزدیکی در ورودی آمبولانس بوده و دارای تسهیلات کافی جهت نظارت بر ورودی و تخلیه آمبولانس باشد و ارتباط این بخش با آمبولانس باید توسط رمپی به طور مستقیم فراهم گردد.

بخش اورژانس در مجاورت رادیولوژی در نظر گرفته می شود و امکان برقراری رابطه مستقیم با کلینیک، آزمایشگاه و داروخانه را دارد.همچنین این بخش باید دارای دسترسی سریع به اتاق عمل، CCU و ICU باشد.

استانداردهای بخش اورژانس 

جایگاه پزشک: در این جایگاه باید اتاقی به مساحت 20-16 متر مربع در نظر گرفته شود که در آن معاینه بیماران انجام می گیرد.علاوه بر یک میز، باید قفسه بندی های کافی و یک تخت معاینه هم در آن وجود داشته باشد که پزشک بتواند در زمان های کشیک روی آن استراحت نماید.

اتاق های درمان: جهت بیماران سوانح( مصدومین) یک اتاق معاینه برای کمک های اولیه به مساحت 15 متر مربع در نظر گرفته می شود همچنین یک سرویس بهداشتی برای این فضا مورد نیاز است.مساحت اتاق های درمان اورژانس 20 تا 25 متر مربع می باشد.

اتاق های عمل کوچک: اتاقی به ابعاد حداقل 36 متر مربع برای عمل های کوچک مورد نیاز است به علاوه اتاق وسایل گچ و شکسته بندی به مساحت حداقل 24 متر مربع برای این فضا باید در نظر گرفته شود.

اتاق غیر پاکیزه: فضایی به مساحت تقریبی 10 متر مربع برای پرداختن به مواد چرک در نظر گرفته می شود.این اتاق باید دارای یک سینک ترجیحاً ضد زنگ باشد.دیوارهای کاشی کاری شده نیز توصیه می شود.

نمونه موردی بیمارستان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس همراه با نمونه موردی

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 56اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی بیمارستان، نمونه موردی اورژانس، دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس، پروژه تحلیل اورژانس ، تحلیل اورژانس  همراه با نمونه موردی، طراحی معماری ۴، نمونه موردی و تطبیقی بیمارستان

دانلود پاورپوینت تحلیل اورژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا