دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

کد محصول: 1-138

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT همراه با پلانها و تصاویر پرداخته است. این پروژه در قالب 35 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

آلوار آلتو در سال 1946 طراحی خوابگاه جدید دانشجویی برای دانشگاه MIT آمریکا را انجام داد. وی در سال 1935 شرکت ” آرتک” را تاسیس کرد که کار اصلی آن تولید مبلمان و اثاثیه بود و تو سط آینو مدیریت می شد. آلتو در سال 1940 ساختمان موسسه تحقیقاتی ” فلور” را در دانشگاه فنی ماساچوست کمبریج (MIT) ، طراحی کردو پس از جنگ جهانی دوم توسط معمار و دوست قدیمی اش ” ویلیام ورسته” برای تدریس در این دانشگاه دعوت شد. احراز مقام استادی، علاوه بر طرح این ساختمان، نتیجه طبیعی شخصیت او، موفقیت پاوین فنلاد، در نمایشگاه جهانی در سال 1939 و قبولی طرح های او برای میزو صندلی در امریکا بود. پس از مدت کوتاهی در سال 1946 طراحی خوابگاه جدید دانشجویی برای دانشگاه MIT  به وی سپرده شد.

این خوابگاه یک مار خمیده است که در محل خود می لغزد و بسیاری از ایده های آلتو در مورد استراتژی رسمی را منعکس می کند و آن را تبدیل به خوابگاهی می کند که هم توسط دانشجویان از سراسر جهان سکونت و مطالعه می شود.

آلتو که تا این زمان فقط سقف و تیغه ها را موجی شکل ساخته بود، فرصتی یافت که دیواره های خارجی را نیز بدین شکل بسازد که سبب سبکی و ظرافت می شد. گرچه ابن پروژه به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از جنگ بسیار محدود شده بود، اما آلتو کوشید از روحیه قفس مانند معمول در این گونه ساختمان ها اجتناب کند. در این ساختمان شخصیت فرد از بین نمی رود و تنوعی که با تغییر وسعت، فرم و طرح اتاق ها فراهم آمده، به همه ساکنین این واحدها برای زندگی استقلال می دهد.

این سایت در امتداد سمت شمالی رودخانه چارلز قرار دارد و از همان ابتدا برنامه های آلتو به دنبال یافتن راه هایی برای به حداکثر رساندن منظره رودخانه برای هر دانشجو است.

دیوار خارجی موجی و جسورانه این بنا منظره ای متفاوت از رودخانه چارلز برای هر یک از ساکنان ایجاد کرده تا خود را در خانه مستقلی احساس کنند. علاوه بر این، فرم هلالی سبب فاصله گرفتن از محیط شلوغ و ناآرام خیابان در جنوب سایت و حفظ حریم واحدها شده است.

اتاق ها، محل کار دانشجویی و فضاهای جمعی در حداقل متراژ ممکن ساخته شدند. در ساختمان مربعی شکل سالن غذاخوری و بوفه که حجمی جداگانه از توده اصلی، با پوششی از سنگ های مرمر خاکستری است، نور طبیعی از سقف توسط حفره های دایره شکل به درون می تابد که از مشخصه های آثار آلوار آلتو می باشد.

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی، پلان اتوکدی خوابگاه دانشجویی، پاورپوینت رایگان خوابگاه دانشجویی، دیاگرام خوابگاه دانشجویی، نمونه موردی و تطبیقی خوابگاه دانشجویی، خوابگاه دانشجویی دانشگاه mit، پلان خوابگاه دانشجویی دانشگاه mit، دیاگرام خوابگاه دانشجویی دانشگاه mit، پاورپوینت خوابگاه دانشجویی دانشگاه mit، نقشه اتوکدی خوابگاه دانشجویی دانشگاه mit،

نمونه موردی خوابگاه دانشجویی دانشگاه MIT

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا