پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود پایان نامه معماریدانلود پایان نامه معماریرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسی

دانلود مطالعات هتل تفریحی توریستی با رویکرد معماری بومی

مطالعات هتل تفریحی توریستی

مطالعات هتل تفریحی توریستی

دانلود مطالعات هتل تفریحی توریستی با رویکرد معماری بومی

کد محصول:  1-2

امروزه بسیاری از کشورهای جهان، ابعاد گسترده صنعت گردشگری را از نظر تولید، اشتغال و ایجاد درآمد درک کرده اند و از چند دهه پیش به شدت به توسعه این صنعت پرداخته اند. کشور ایران از جمله کشورهایی است که به علت داشتن پتانسیل های طبیعی، تاریخی و فرهنگی، همواره مورد توجه گردشگران نقاط مختلف دنیا قرار داشته است که این عامل شرایط مساعدی را برای بهره برداری و توسعه زیر ساخت های گردشگری فراهم می سازد. با توجه به اهداف و سیاست های دولت در سند چشم انداز کشور که در آن سالانه به ورود 20 میلیون گردشگر خارجی تاکید شده است، ایجاد زیر ساخت های گردشگری از واقعیت های اجتناب ناپذیر است. بر اساس ماده 8 قانون تشکیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری جهت جلب سرمایه گزاران داخلی و خارجی مصوب 19/12/1380، ایجاد تاسیسات زیر بنایی و ایرانگردی و جهانگردی و ارایه خدمات مناسب به جهانگردان دولت می تواند در مناطق مستعد کشور و قطب های گردشگری با تاکید بر مناطق کمتر توسعه یافته به متقاضی بخش غیر دولتی اجاره تاسیس مناطق نمونه گردشگری را بدهد. باعنایت به ماده قانونی فوق الذکر، آیین نامه اجرایی نحوه تشکیل و اداره مناطق نمونه گردشگری در 10 ماده به تصویب هیات محترم وزیران رسیده است که به تفصیل چگونگی سطح بندی، مراکز خدماتی، رفاهی، فرهنگی و گردشگری، ایجاد تاسیسات زیر بنایی و اختیارات سرمایه گذاران به نحوه اجرای طرح های مصوب، جلب و حمایت از سرمایه گذاران خارجی را توضیح داده است. بر این اساس و با توجه به اعلام آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مردم محلی برای ارزشمند تر ساختن و بهره برداری از این مناطق، معاونت سرمایه گذاری و طرحها و دفتر مناطق گردشگری سازمان را بر آن داشت تا بصورت همزمان و در چارچوب واحد اقدام به انجام مطالعات امکان سنجی و عملیاتی بودن مناطق نمونه مصوب در سراسر کشور بنماید. این اقدام نیز گامی است در راستای اطلاع رسانی بیشتر به سرمایه گذاران و کارآفرینان داخلی و خارجی علاقمند در زمینه گردشگری، امیدواریم که در جهت تصمیم سازی و تصمیم  گیری شما موثر باشیم.

چکیده

تحقيق حاضر در راستاي توجه به محيط زيست به عنوان بستر زندگي و ارجحيت آن بر عملکردهاي مادي در طراحي محيط و معماري انجام شده است اصول اوليه مباني نظري در اين تحقيق رهيافتي است به چگونگي دخالت در طبيعت تا ضمن معرفي هدفمند يک اثر معماري، چالش موجود در برخورد انسان با طبيعت را در قالب اختصاص فضا به مجموعه اي با کاربري فرهنگي- تفريحي- توريستي جبران نمايد اين تحقيق جستجو، دريافت، انتقال و بيان حقيقت است و هنگاميکه رنگ و بويي طبيعي به خود مي گيرد اهميتي دو چندان مي يابد.

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید. 

نکات مهم 

۱- تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود مطالعات هتل تفریحی توریستی با رویکرد معماری بومی

فرمت فایل: word
تعداد صفحات: 147 صفحه

حجم فایل: 8
مگابایت

قیمت قبلی: 200000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود مطالعات هتل تفریحی توریستی با رویکرد معماری بومی

مطالعات هتل تفریحی توریستی

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا