تحلیل پلان مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشی خارجیدانلود نمونه موردی مجموعه ورزشینمونه موردی مجتمع ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجی

دانلود پاورپوینت تحلیل نمونه موردی مجموعه ورزشی خارجی در چین

نمونه موردی مجموعه ورزشی خارجی

نمونه موردی مجموعه ورزشی چین

کد محصول: 1-191

مجموعه فرهنگی و ورزشی SND چین در شهر علم و فناوری سوژو واقع شده است که توسط خیابان تایهو و کانال هوگوانگ احاطه شده است و توسط تپه اژدهای کوچک حمایت می شود. مساحت آن بیش از 200000 متر مربع و مساحت زیر 170000 متر مربع است. هدف این است که مرکز را به گسترش تپه ها در تلاش برای ادغام کل مجموعه در بافت تبدیل کند. بنابراین، این طرح تلاشی برای ایجاد یک معماری است که به جای یک “جعبه مربعی” جدا شده با محیط اطرافش کاملاً منطبق باشد. در عصر دیجیتال، معماران قصد دارند فضاهایی به پیچیدگی سنگ های Taihu را از واحدهای مربع ساده و انتزاعی ایجاد کنند. به روش مکعب روبیک چیده شده است.

نمونه موردی مجموعه ورزشی چین نمونه موردی مجموعه ورزشی چین

مفهوم “صخره سنگی ابری” سنت شهر را ادامه می دهد و نماد آینده آن است. مطابق با چیدمان فضایی منحصر به فرد باغ های کلاسیک، فضاهای انعطاف پذیر برای ایجاد پتانسیل عملیاتی بیشتر طراحی شده اند. شاید این استراتژی است که می‌تواند برنامه‌ها را انعطاف‌پذیرتر کند و مفهوم طراحی را در شرایطی که نیاز به تغییر در آینده وجود دارد، در میان عدم قطعیت‌ها در فضای ساخت‌وساز داخلی حفظ کند. برنامه ای برای تبدیل شدن به بخشی از زندگی روزمره ما، حتی به نوعی گسترش: خیابان بزرگ، که در امتداد آن عابران پیاده می توانند از میانبر استفاده کنند و به جاهای دیگر دسترسی داشته باشند، و فضاهای باز متقاطع سایت، این مجموعه عظیم را قادر می سازد تا میزبان فعالیت های روزانه ساکنان باشد.

 

نمونه موردی مجموعه ورزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل نمونه موردی مجموعه ورزشی خارجی در چین

فرمت فایل: پاورپوینت 

تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

نمونه موردی مجموعه ورزشی چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا