دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشی خارجیدانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی مجتمع ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی ایرانینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجینمونه موردی مجموعه ورزشی داخلینمونه موردی و تطبیقی مجموعه ورزشی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجموعه ورزشی

نمونه موردی مجموعه ورزشی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 67-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی دو نمونه موردی مجموعه ورزشی داخلی و خارجی پرداخته است. این پروژه در قالب 35 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

1- مجتمع وررشی در چین

مجموعه ورزشی داکسینگ انلینگ، واقع در هیلونگ جیانگ چین در سال 2013 توسط تیم Had Architects طراحی شد. اعضای این تیم؛ Tang Jiajun, Luo Peng, Ji Qiang ,Wang Conglong می باشند. ساختمان اصلی شامل سه بخش؛ ورزشگاه اصلی، استخر شنا و سالن آموزشی می باشد که در زمینی به مساحت حدودی 27 هزار مترمربع قرار گرفته است. این مرکز چند منظوره برای گذران اوقات فراغت، برپایی نمایشگاه و اجرای تئاتر در اختیار عموم مردم می باشد. یکی از ویژگی های این پروژه، انعطاف پذیری منحصر به فرد در این مقیاس بزرگ می باشد که برای بهینه سازی فضاها، از ترکیب چند منظوره فضاها بهره گرفته شده است.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

نکته قابل توجه دیگر در مورد فرم این ساختمان؛ این است که ارگانیک بوده و شبیه بخشی از سطح محیط زیست طبیعی می باشد که در امتداد رودخانه نزدیکش قرار گرفته. منظور همین جایی است که معمار از یک شکل منحنی سفید رنگ در کل فرم استفاده می کند و نمادی از چشم انداز کوه داکسینگ انلینگ (Daxing anling) می باشد. و همه ی این هماهنگی ها در جهت تقویت فرم معماری و رسیدن به خواسته های معمار می باشد.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

2- مجموعه ورزشی نور مبین

مجموعه ورزشی نور مبین برای مجموعه آموزشی نور مبین که یک خیریه غیر دولتی در استان سمنان است در مساحت 1400 متر مربع ، با حداکثر بودجه 400،000 دلار توسط استودیو معماری اف ای آی ، آرش نصیری و انسیه خمسه ، در سال 2010 تاسیس شد. این مجموعه آموزشی دارای فضایی شاد و صمیمی است ، به همین علت کارفرمایان به دنبال طرحی برای سالن ورزشی بودند که با مجموعه آموزشی در تطابق باشد و در عین حال در نوع خود منحصر به فرد با این وجود محدودیت بودجه نیز در نظر گرفته شود.

بستر طرح زمینی است در اطراف شهر بستام ، یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران زمین ، به مساحت 28 هکتار . از جاذبه های سایت دید 360 درجه ای است از کوه ، بازی ابرها در آسمان و منظر دشت ، که این چشم انداز ایده اصلی طراحی را شکل داده است ، معماران اقدام به ارائه طرحی نمودند که خود جزوی از دید منظر طبیعی باشد ، بازگشت به طبیعت ، نامی است که به این پروژه داده اند .

نمونه موردی مجموعه ورزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل مجتمع ورزشی معلولین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا