دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشی خارجیدانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی مجتمع ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی ایرانینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجینمونه موردی مجموعه ورزشی داخلینمونه موردی و تطبیقی مجموعه ورزشی

دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجموعه ورزشی

نمونه موردی مجموعه ورزشی

دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 65-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی دو مجموعه ورزشی خارجی پرداخته است. این پروژه در قالب 45 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

 استادیوم بوریسوف در بلاروس: 

معماری مدرن امروزی راه خود را به استادیوم‌های ورزشی نیز باز کرده است. در این مطلب به سراغ یکی از این استادیوم‌ها خواهیم رفت که به تازگی در کشور بلاروس افتتاح شده است.گروه معماری OFIS، به تازگی ساخت استادیوم ورزشی بوریسوف (Borisov)، در بلاروس را به پایان برده است، ورزشگاهی که شبیه به حلقه‌ای متورم با حفره‌های متعدد است. ظرفیت این استادیوم 13.000 نفر بوده و قرار است به عنوان ورزشگاه خانگی تیم FC Bate، مورد استفاده قرار گیرد.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

از آنجایی که محل قرارگیری این ورزشگاه در نزدیکی جنگل بوده، سعی شده تا تعداد بیشتری درخت در مجاورت آن باقی بمانند. این ورزشگاه همچنین دارای 620 جایگاه برای مهمانان ویژه، 100 جایگاه مناسب گزارشگران خبری و مطبوعاتی و پارکینگی با ظرفیت 800 خودرو است.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

استادیوم فرانس پوشکاش در مجارستان:

معماری استادیوم فوتبال در منطقه Felcsut یک طرح مفهومی بخصوص می باشد که در 40 کیلومتری غرب مجارستان واقع شده است.این ورزشگاه از سال 2004 به بعد میزبان بزرگ ترین مرکز آموزش برای فوتبالیست های جوان بوده است.ورزشگاهی که از سال 2006 به بعد، به نام یکی از افسانه ای ترین فوتبالیست های مجارستان، فرانس پوشکاش نام گذاری شده که افتخاراتی مانند: قهرمانی در المپیک، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و مدال نقره جام جهانی را در کارنامه خود دارد.

محور اصلی این پروژه و خطوط طراحی آن بر اساس معماری ارگانیک مجارستانی بوده است. ایده ای که بر اساس آن باعث شد تا سقف این استادیوم به این شکل مسقف شود، بر اساس طرح ورزشگاه 8 بوده است. چنین جسارتی برای ساخت سازه سقف به وسیله چوب قابل تحسین است. در شرایطی که فدراسیون فوتبال اروپا (UEFA) برنامه ای برای ساخت ورزشگاه های آینده اروپا با چنین نگرشی می باشد.

نمونه موردی مجموعه ورزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 45 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی مجموعه ورزشی

دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشی همراه با پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا