دانلود نمونه موردی مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشی خارجیدانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی مجتمع ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی ایرانینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجینمونه موردی مجموعه ورزشی داخلینمونه موردی و تطبیقی مجموعه ورزشی

دانلود پاورپوینت مجتمع ورزشی-فرهنگی معلولین همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مجتمع ورزشی معلولین

تحلیل مجتمع ورزشی معلولین

دانلود پاورپوینت مجتمع ورزشی-فرهنگی معلولین همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 66-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی مجتمع ورزشی معلولین پرداخته است. این پروژه در قالب 33 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

تحلیل مجتمع ورزشی معلولین

سایت پیشنهادی زمینی 5000 مترمربعی بود که تنها 3000 تای آن قابل استفاده و مابقی به شهرداری اختصاص داشت.شهرداری قصد تخصیص این قسمت را به فضای سبز عمومی داشت که از این مجموعه جدا بود.در قسمت جنوبی سایت کارخانه چرم سازی قدیمی با درختانی 100 ساله بود که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به فضای سبز دارا بود.

تحلیل مجتمع ورزشی معلولین

مجموعه فرهنگی ـ ورزشی معلولین شامل فضاهایی بدین شرح است: بخش اداری، بخش فرهنگی شامل کتابخانه، گالری، آمفی‌تئاتر، مرکز رسانه‌ها. بخش فرهنگی شامل سالن کنفرانس، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و بخش ورزشی شامل استخر، سونای بخار، استخر آب درمانی، سالن تنیس روی میز، ژیمناستیک، بدنسازی، سالن تیراندازی، سالن چندمنظوره، اتاق شطرنج و مسیر عبور ویلچیر می‌باشد. خدمات دیگر شامل بوفه، سالنِ اجتماعات، محل عبادت، پارکینگ و گردش می‌باشد.

تحلیل مجتمع ورزشی معلولین

پس از بررسی زمین ودیگر جوانب طراحان تصمیم به ساخت ساختمانی با ارتفاع زیاد گرفتند. حجم کار از تعدادی حجم های عملکردی تشکیل شده که رمپ های موجود در نمای شمالی این حجم ها را به هم مرتبط می کنند و مسیر های حرکت ویلچر را هم فراهم می نمایند و به داخل ساختمان کشیده می شوند.با این کار ورودی،عملکردفنما و انسانها همه بخشی از طراحی خواهند بود.مسیر نهایی این رمپ ها به بام ساختمان می رسد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت مجتمع ورزشی-فرهنگی معلولین همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 33 اسلاید

حجم فایل: 2 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل مجتمع ورزشی معلولین

دانلود پاورپوینت مجتمع ورزشی-فرهنگی معلولین همراه با پلانها و تصاویر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا