پایان نامه معماریپاورپوینت تحلیل بیمارستانپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهتحلیل پلان بیمارستان داخلیتحلیل پلان و نمونه موردی بیمارستاندانلود پایان نامه معماریرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسینمونه تطبیقی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود رساله کامل بیمارستان همراه با نقشه های اتوکدی

رساله بیمارستان + نقشه های اتوکدی

دانلود رساله معماری بیمارستان

دانلود رساله کامل بیمارستان همراه با نقشه های اتوکدی

رساله بیمارستان + نقشه های اتوکدی

کد محصول: 8-2

مقدمه

سوالات بسیاری در طراحی یک بیمارستان مطرح میباشد که نیاز به پاسخهایی منطبق بر ضوابط و نیاز های کشور دارد که بخش مهمی نیز به شرایط اقتصادی و فرهگی ما باز میگردند که نحوه برخورد با بیمارستان سازی در کشورهای در حال توسعه را،از بیمارستان سازی در کشورهای اروپایی و آمریکایی کاملاً مجزا مینماید. این تاثیرات در کلیه فضاهاو سطح و سطوح و روابط بیمارستانی تغییرات اساسی ایجاد مینمایند. به طور نمونه میتوان ذکر کرد که بیمارستان های جدید در کشور های اروپایی مانند هتل، سویتهایی با قیمتهای متفاوت برای اقشار مختلف دارند که دارای کلیه امکانات و وسایل زندگی، مانند یک منزل هستند. و یا در بخش جراحی هر دو اتاق عمل یک قسمت استرلیزاسیون مجزا دارند که چنیین کاری در کشور ما کاملاً غیر اقتصادی و شاید از لحاظ تجهیزات  غیر ممکن میباشد، که گذشته از مسائل اقتصادی،پیامدهای دیگری از جمله تعداد پرسنل و نحوه کنترل و نظارت پرسنل در بخش استریلیزاسیون را با خود همراه دارد.

معمولاً چنین به نظر میرسد که  طراحی بیمارستان عاری از هرگونه خلاقیت بوده و بیشترین کمبودها در زمان نظم بخشیدن به پلان بیمارستان بروز مینماید. صفاتی(اکثراً به حق) چون یکنواختی یا استاندارد نثار طرح ما میشود و تنها دفاع این است که بگوئیم پاسخگویی به نیازهای عمل کردی ما رامجبور به ایجاد چنین طرحهائی نموده اند.

با وجود این، هنوز هم  راه  حل های ابتکاری،با توجه به احتراز از شبیه سازی و یا نادیده گرفتن  نیاز های عملکردی،وجود دارند ولی باید اذعان داشت که اصولاً یک طرح مبتکرانه متضمن مطالعه و تفکر میباشد.

دانلود پایان نامه معماری

 دانلود رساله معماری

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نکات مهم 

۱- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله کامل بیمارستان همراه با نقشه های اتوکدی

فرمت فایل: word+dwg
تعداد صفحات: 135 صفحه
حجم فایل: 16 مگابایت

قیمت قبلی: 200000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود رساله معماری بیمارستان

 

دانلود پایان نامه معماری

 دانلود رساله معماری

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا