پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود پایان نامه معماریدانلود نمونه موردی هتلرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسی

دانلود مطالعات طراحی هتل به همراه نقشه‌های اتوکدی

رساله هتل+ پلان اتوکدی

دانلود مطالعات طراحی هتل

دانلود مطالعات طراحی هتل به همراه نقشه‌های اتوکدی

رساله هتل+ پلان اتوکدی

کد محصول: 7-2

چکیده مقاله :

 هنگامی که انتخاب موضوع طراحی معماری، مانند این پروژه، در قالب یک پایان نامه و پروژه نهایی بر عهده دانشجوی معماری، به عنوان طراح و معمار گذاشته می شود، فرصت بسیار خوبی است تا با انتخاب یک موضوع جامع و مناسب و با در نظر گرفتن تمامی جوانب یک پروژه معماری، حداکثر استفاده و بازدهی علمی و آموزشی را داشته باشد،.

حالا که رسالت ما آموختن است، پس باید موضوعی را بهانه این آ موختن کنیم که بتواند بیشترین دست آورد و نتیجه علمی را برایمان داشته باشد و بیاموزد. پس در همین راستا موضوعی انتخاب می شود که دارای ویژگی هایی مانند؛ تنوع، تازگی، زیبایی و جذابیت باشد.

با توجه به تمام حرفهایی که در مورد اهمیت و انگیزه انتخاب موضوع بیان شد، موضوع هتل می تواند پاسخگوی بسیاری از این خواسته ها و انگیزه ها باشد؛ هتل یکی از کلان فضاهای معماری می باشد که تنوع فضایی بسیار زیاد و روابط معماری پیچیده ای که در آن وجود دارد، با خود می تواند تجربه ها و آموخته های علمی، هنری و معماری بسیاری را به همراه داشته باشد .

در شهرهایی مانند « تربت جام»، که شرایط شهرهای بزرگ توریستی را ندارند؛ هتل های بسیار بزرگ، هم از لحاظ جذب توریست و هم از لحاظ اقتصادی توجیهی ندارد. اصولا در اینگونه شهرها، یک هتل بزرگ در مناسب ترین موقعیت شهر، و مهمانسراهای کوچک در نقاط مختلف شهر، پاسخگوی گردشگران آن شهر می باشند، اما با توجه به اینکه تربت جام به عنوان یکی از شهرهای باستانی استان خراسان رضوی؛ و با پیشینه ای چند هزار ساله و وجود آثار تاریخی متعدد و با ارزش در این شهر و مناطق اطرافش، و جاذبه های طبیعی از قبیل؛ زیستگاه های جانوری و گیاهی و کوهها و دشتها و دره های سرسبز کوهپایه ای، می باشد؛ و همچنین زادگاه و آرامگاه بسیاری از ادیبان و دانشمندان و فیلسوفان بزرگ ایرانی می باشد؛ و نیز عبور جاده بین المللی ایران-افغانستان، که به لحاظ توریستی مسیری پرتراکم در استان وحتی در سطح کشور به حساب می آید  این شهر می تواند به یکی از قطب های توریستی استان تبدیل شود. بنابراین با توجه به این پتانسیل توریستی، و با نگرش بهتر مسئولان به صنعت توریسم و مهمتر از همه با ایجاد کیفیت های معماری در طراحی فضای هتل ها، مهمانسراها و مراکز توریستی، تفریحی و جهانگردی، می توان فرهنگ گردشگری و صنعت توریسم  را در این شهر رونق بخشید.

به همین دلیل این پروژه در موقعیتی که اکنون هتل مصلی بزرگ شهر در آن واقع است، در نظر گرفته شده است. این سایت در موقعیت ابتدای شهر و نزدیک به میدان بزرگ و روبروی ترمینال اصلی شهر که در واقع توقفگاه بسیاری از گردشگران شهر می‌باشد، قرار دارد.

دانلود پایان نامه معماری

 دانلود رساله معماری

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نکات مهم 

۱- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی هتل به همراه نقشه‌های اتوکدی

فرمت فایل: word+dwg
تعداد صفحات: 170 صفحه
حجم فایل: 18 مگابایت

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود مطالعات طراحی هتل

دانلود مطالعات طراحی هتل به همراه نقشه‌های اتوکدی

رساله هتل+ پلان اتوکدی

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا