دانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشیتحلیل پلان دانشگاهتحلیل پلان دانشگاه خارجیتحلیل پلان دانشگاه داخلیدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی بیمارستان داخلینمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی دانشگاه داخلی

دانلود تحلیل دانشکده هنر و معماری ییل همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی دانشگاه

دانلود تحلیل دانشکده هنر و معماری ییل

همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 33-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل جامعی از دانشکده هنر و معماری ییل پرداخته است این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است.

نمونه موردی دانشگاه

دانشکده هنر و معماری ییل اثری ماندگار از “پل رودولف” و شاخص ترین ساختمان سبک بورتالیسم محسوب می شود. طرح گسترش این دانشگاه توسط چارلز گواثمی و در سال 2008 به اتمام رسید. این ساختمان در نیوهاون (New Haven) آمریکا قرار دارد. در طرح جدید ساختمانی هفت طبقه به عنوان دپارتمان تاریخ هنر در مجاورت ساختمان موجود احداث گردید.

دانشکده هنر و معماری ییل

دانشکده هنر و معماری ییل از قدیمی‌ترین و معتبرترین دانشگاه‌های آمریکا و جهان به حساب می‌آید. دانشگاه ییل، دانشگاهی خصوصی است که در سال ۱۷۰۱ میلادی در شهر نیوهیون ایالت کنتیکت آمریکا تأسیس شد.براساس آمار سال ۲۰۰۸ یواس‌نیوز این دانشگاه در رتبه دوم در بین ۲۰۰ دانشگاه جهان انتخاب شده‌است.بسیاری از روسای جمهور آمریکا و همچنین سران دولتی از این دانشگاه فارغ‌التحصیل گردیده‌اند.براساس آمار «یو اس نیوز» دانشکده حقوق دانشگاه همواره رتبه اول را در بین دانشگاه‌های آمریکا احراز کرده‌است. ضمناً در سال ۱۸۶۱ اولین مدرک تحصیلی دکتری در آمریکا به فارغ‌التحصیلان دانشکده علوم و هنر این دانشگاه داده شده‌است.

دانشکده هنر و معماری ییل

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود تحلیل دانشکده هنر و معماری ییل همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 40 اسلاید
حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود تحلیل دانشکده هنر و معماری ییل

همراه با پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا