تحلیل پلان دانشگاه خارجیدانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود پاورپوینت دبستان جرارد مولینا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع آموزشی خارجی

نمونه موردی دبستان جرارد مولینا

نمونه موردی مدرسه خارجی

کد محصول: 1-173

در این پروژه، خانه معمار به معرفی جامعی از دبستان جرارد مولینا پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی دبستان جرارد مولینا

دبستان جراردو مولینا در سال 2008 توسط جیانکارلو مازانتی در بوگوتای کلمبیا ساخته شد. این دبستان نیز همچون دیگر آثار مازانتی از توقعات و محدودیت های برنامه فیزیکی فراتر رفته است. دبستان جرارد مولینا با ایفای نقشی تاثیرگذار در مقیاس شهری، به عنوان مرکزی برای برخوردهای روزانه شهروندان و استفاده از امکانات دبستان نظیر کتابخانه، تریا و فضای سبز به عنصری فعال و سازنده در بافت شهری تبدیل شده است، عنصری که نه تنها کودکان، بلکه تمامی ساکنین محله از وجود آن بهره برده و می توانند آزادانه از مرزهای نامشخص ساختمان عبور کنند. به همین دلیل است که پیرامون سایت دیواری وجود نداشته و تنها کمربندی از فضای سبز و راهروهای سرپوشیده مرز میان ساختمان و شهر را مشخص می نمایند. مازانتی -که آثار وی الگوهای مناسبی برای معماری مردم گرا محسوب می شوند- از معماری؛ به عنوان ابزاری برای ارتقا فرهنگ و تعاملات اجتماعی شهروندانی تنگ دست استفاده کرده است.

نمونه موردی دبستان جرارد مولینا

ساختمان که در میان انبوهی از خانه های کوچک و ردیف هایی از مجتمع های مسکونی اقشار کم درآمد قرار دارد، همچون نواری پهن و یک طبقه، اندکی از زمین فاصله گرفته و در سایت حلقه زده است. بدین ترتیب حیاطی مرکزی و محصور برای فضاهای تجمع و زمین های ورزشی روباز کودکان در مرکز سایت به وجود آمده است. ساختمان در عین گشودگی به سمت شهر، ساختاری درون گرا داشته و تا جای امکان هیاهوی بازی کودکان را از شهر دور می سازد.

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دبستان جرارد مولینا همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 40 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی دبستان جرارد مولینا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا