تحلیل پلان دانشگاهتحلیل پلان دانشگاه داخلیدانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع آموزشی

نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند

کد محصول: 1-167

در این پروژه، خانه معمار به معرفی جامعی از نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند اثر رم کولهاس پرداخته است. این پروژه در قالب 37 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند

“رم کولهاس”  متولد سال 1944 رتردام هلند است. او بین سالهای 1952 تا 1956 در اندونزی اقامت داشته است و سپس به عنوان خبرنگار و فیلمنامه نویس در آمستردام ساکن شد. پس از آن به لندن رفت و به تحصیل در مدرسه معماری AA پرداخت. در سال 1972 با کسب بورسیه تحصیلی عازم ایالات متحده شده و در آنجا اقامت گزید.

کولهاس  در سال 1975 دفتر معماری کلانشهر OMA را در لندن تاسیس کرد و از آن هنگام پروژه های معماری ، برنامه ریزی و طراحی شهری متعددی را به ثمر رسانده است. شفافیت بصری ، استفاده از سطوح شیشه ای بزرگ و به کار گیری فرم های خالص از ویژگی های کارهای اولیه وی است که بیشتر تحت تاثیر آثار میس وندرروهه طراحی شده اند. دفتر معماری و شهر سازی وی که همواره در مسابقات معتبر بین المللی حضوری فعال دارد، پروژه های متعددی را در اقصی نقاط جهان به اجرا در آورده است.

نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند

در مجموعه آثار وی تعداد اندکی بنای آموزشی وجود دارد. از آن میان مجتمع چند منظوره آموزشی که به نام ” ادیوکیتوریوم ” شهرت یافته است ، نخستین بنای دانشگاهی طراحی   شده توسط وی بوده و از لحاظ شیوه فضاسازی بسیار حائز اهمیت است. هرچند این بنا از آثار دوره میانی معاری وی محسوب می شود و کمتر در نشریات معماری به آن پرداخته شده است. اما می توان نخستین رگه های گرایشات خاص کولهاس در تغییر ساختارهای رایج فرم و مقطع ساختمان را در این پروژه مشاهده نمود.گرایی که بعدها در بسیاری از بناهای وی نظیر فروشگاه های زنجیره ای “پرادا” ایالات متحده بیشتر مورد تاکید قرار می گیرد.

“ادیوکیتوریوم” خارج از شهر و در نزدیکی ورودی اصلی سایت دانشگاه قرار گرفته است، این بنا شامل سالن امتحانات ، سالن کتفرانس، سالن درس جمعی ، رستوران و سایر خدمات دانشجویی است. پرهیز از آلایش مصالح ، استفاده خلاقانه از بتن و نمایش ساختار سازه در جداره ها به گرایشات معماری بروتالیستی و تندیس گرا در اثار متاخر لکوربوزیه شباهت دارد .

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 37 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی مجتمع آموزشی در هلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا