تحلیل پلان دانشگاه خارجیتحلیل پلان دانشگاهدانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود پاورپوینت دانشکده معماری دانشگاه اوهایو همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع آموزشی

نمونه موردی دانشکده معماری خارجی

تحلیل دانشکده معماری دانشگاه اوهایو

کد محصول: 1-169

در این پروژه، خانه معمار به معرفی جامعی از دانشکده معماری دانشگاه اوهایو  پرداخته است. این پروژه در قالب 65 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دفتر معماری” مک اسکوگین” در سال 1984 و با همکاری “مریل الام” تاسیس شد . این دفتر با چهل سال فعالیت حرفه ای در زمینه معماری یکی از دفاتر صاحب نام ایالات متحده بود و آثار آن از تنوع بسیاری از بیمارستان و فرودگاه تا خانه های ویلایی برخوردار است. در دهه گذشته این دفتر فعالیت خود را در زمینه طراحی صنعتی، طراحی گرافیک، طراحی شهری مطالعات معماری و طراحی داخلی گسترش داده است. اغلب آثار این دفتر در ایالات متحده اجرا شده و بسیاری از این آثار جوایز معتبری را در عرصه بین الملل به ارمغان آورده است.

نمونه موردی دانشکده معماری خارجی

دفتر معماری اسکوگین شهرت خاصی در طرای فضاهای آموزشی به ویژه دانشگاه ها دارد. ساختمان دانشکده معماری دانشگاه اوهایو 6 جایزه معتبر معماری امریکا را از سال 2005 تا کنون از ان خود ساخته که از جمله آنها می توان به به جایزه A-A در سال 2010 اشاره نمود.

ساختمان جدید دانشکده معماری یکی از ساختمان های دانشگاه دولتی اوهایو است که در یک بلوک شهری کامل _تقریبا به شکل ذوزنقه ای کشیده- در داخل سایت دانشگاه قرار گرفته است. هرچند که این بنا از چهار طرف توسط پارکینگی سه طبقه از جنس بتن ، دانشکده اقتصاد با نمایی از اجر قرمز فضای باز پارکینگ استادیوم و لابراتورهای دانشگاه احاطه شده است. اما با وجود این عرض زیاد دسترسی های پیرامون سایت و همچنین اشغال یک بلوک کامل پتانسیل های بسیاری بر ساختمان فراهم آورده است.

تحلیل دانشکده معماری دانشگاه اوهایو

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دانشکده معماری دانشگاه اوهایو همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 65 اسلاید

حجم فایل: 6 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی دانشکده معماری خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا