تحلیل پلان دانشگاهتحلیل پلان دانشگاه خارجیدانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

نمونه موردی مجتمع آموزشی

تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

کد محصول: 1-168

در این پروژه، خانه معمار به معرفی جامعی از دانشکده مدیریت ودرهد weatherhead  اثر فرانک گهری پرداخته است. این پروژه در قالب 60 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

فرانک گهری یکی از مهم ترین معماران قرن بیستم و بیست و یکم، پیشگام ساختارشکنی به حساب می آید ، جنبشی که اصول معماری مدرنیستی را منفجر کرد و هندسه و نظم منطقی آن را با فرم های تکه تکه و اشکال سیال و غیر مستقیم جایگزین کرد. گهری در اوایل کار خود در سبک بین المللی که توسط باهاوس و معمار پیشگام فرانسوی لوکوربوزیه ایجاد شده بود کار کرد. اما به طور فزاینده ای به سمت جوامع آوانگاردی که در دهه 1960 و 1970 در کالیفرنیا ظهور کردند، جذب شد. او یک بار گفت: من فکر می‌کنم محو کردن خطوط بین هنر و معماری باید اتفاق بیفتد. او شروع به ساخت مبلمان از مقوای موجدار صنعتی کرد و از مواد صنعتی خشن مانند نرده های زنجیره ای و آلومینیوم برای ایجاد عناصر گویاتر در کار معماری خود استفاده کرد. بازیگوشی فزاینده سبک منجر به طراحی نمادین ترین ساختمان گهری، موزه گوگنهایم در بیلبائو (1997) شد، که منحنی های وسیع تیتانیوم آن در ساختمان مرکز شهر لس آنجلس گری، تالار کنسرت والت دیزنی (2003) منعکس شده است.

تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

یکی از اثار این معمار دانشکده مدیریت ودرهد (weatherhead)، است که در این پاورپوینت به تحلیل جامع و کاملی از آن پرداخته شده است.

دانشکده مدیریت ودرهد (weatherheadیکی از معتبرترین مراکز آموزشی خصوصی در ایالات متحده آمریکا است که در رشته های بازرگانی، اقتصاد، مدیریت و برنامه ریزی بسیار شناخته شده می باشد. ساختمان جدید دانشکده ۱۴ هزار مترمربع زیربنا داشته و با سرمایه ای معادل ۳۷ میلیون دلار در سال ۲۰۰۲ احداث شده. استفاده از سقف های مواج پوشیده از ورق های فلزی  که با آجر قرمز رنگ ترکیب شده است، از ویژگی های اصلی جداره های این بناست.

تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 60 اسلاید

حجم فایل: 5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل دانشکده مدیریت ودرهد فرانک گهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا