تحلیل پلان دانشگاه خارجیدانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مجتمع آموزشی خارجی

دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ

تحلیل پلان کالج ارستاد کپنهاگ در دانمارک

کد محصول: 1-171

در این پروژه، خانه معمار به معرفی جامعی از کالج ارستاد کپنهاگ در دانمارک پرداخته است. این پروژه در قالب 40 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ

دفتر معماری 3XN در سال 1986 توسط “هرفورت نیلسن” تاسیس گردیده و پس از ده سال فعالیت حرفه ای ، سرانجام در سال 1999 ” ساختمان سفارت دانمارک در آلمان ” به نخستین اثر شاخص این دفتر و سکویی برای حضور آن در عرصه معماری اروپا تبدیل شد.

ترکیب تکنولوژی مدرن و هنر در بناهایی زمینه گرا که سعی دارند شناسه هایی نمادین در بستر قرار گیری خود تبدیل شوند رویکرد اصلی دفتری است که امروزه به عنوان یکی از موفق ترین دفاتر معماری اروپای شرقی شناخته می شود.

دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ

“کالج ارستاد کپنهاگ” اثری تحسین شده از این دفتر است که در فاصله سال های 2005 تا 2007 طراحی و اجرا گردید و توانست عنوان بهترین پروژه آموزشی را در میان کشورهای اسکاندینوای را از آن خود کند. نبوغ و نوآوری های معماران در این ساختمان که ظاهری متعارف و معمولی دارد در فضاهای داخلی آن پنهان می باشد. ساختاری که نه تنها به ظهور معماری متفاوتی در عرصه فضاهای آموزشی انجامید ، بلکه متناسب با رویکرد نوین این کالج در خصوص نحوه آموزش می باشد.

در این رویکرد ” کلاس درس” – که به عنوان ساختار فضایی بسته ای شناخته شده و عنصر اصلی در معماری فضاهای آموزشی قلمداد می شود- حذف شده و مرز بین کلاس و سایر فضاهای آموزشی از بین رفته است.

بدین ترتیب فضاهای آموزشی هر یک از چهار گرایش مستقل کالج در یکی از طبقات این بنای چهار طبقه قرار گرفته و به واسطه اختلاف سطح از سایرین تفکیک شده است.

دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ

نمونه موردی مجتمع آموزشی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 40 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پاورپوینت کالج ارستاد کپنهاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا