تحلیل پلان و نمونه موردی بیمارستانپاورپوینت تحلیل بیمارستانتحلیل پلان بیمارستان داخلیدانلود نمونه موردی مرکز درمانی و بیمارستاندانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه تطبیقی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان صلیب سرخ آلمان همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان

تحلیل پلان بیمارستان صلیب سرخ آلمان

کد محصول: 42-1

بنای اصلی یا به عبارتی هسته اولیه بیمارستان صلیب سرخ مونیخ در سال ۱۸۸۹ ساخته شد. طی جنگ جهانی دوم ساختمان کاملا تخریب شد اما در سال ۱۹۵۲ بعد از بازسازی دوباره مورد بهره برداری قرار گرفت.در سال ۱۹۸۸ شرکت معماری آر.آر.پی برنده مسابقه طراحی و ساخت این بیمارستان گردید. برنامه اصلی طرح در فاز جدید توسعه و بازسازی مجموعه ساختمانی موجود بود بدین ترتیب گسترش و توسعه و توسعه بخش هایی از بیمارستان صلیب سرخ مونیخ در سال ۱۸۹۸ اغاز شد و ضمن توسعه فضای سبز موجود در سایت کودکستانی نیز جهت نگهداری از کودکان کارکنان بیمارستان ساخته شد.

تحلیل پلان بیمارستان صلیب سرخ آلمان

از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ ساختمان جدید شش طبقه ای به ارتفاع ۲۵ متر و با ساخناری خطی یکی از جداره های شهری سایت پروژه که هندسه ای با فرم مثلث دارد را تعریف نمود. بارزترین مشخصه بخش الحاقی جدید نورگیری فضاها از ویدی است که در مرکز بنا جانمایی شده است.

تحلیل پلان بیمارستان صلیب سرخ آلمان

فضای پیرامون این وید در طبقات فضاهایی جمعی است که تعاملات اجتماعی میان مخاطبین را در خود جای می دهد. دسترسی های عمودی نیز شامل پنج دستگاه اسانسور در همین فضا تعبیه شده است. این آتریوم نه چندان وسیع در بدو ورود برفراز سر مخاطبین تازه از راه رسیده پرسپکتیوی از زندگی و اتفاقات شش طبقه را به آنان می نمایاند.

تحلیل پلان بیمارستان صلیب سرخ آلمان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل بیمارستان صلیب سرخ آلمان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 24 اسلاید
حجم فایل:  2 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان بیمارستان صلیب سرخ آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا