تحلیل پلان و نمونه موردی بیمارستانپاورپوینت تحلیل بیمارستانتحلیل پلان بیمارستان داخلیدانلود نمونه موردی مرکز درمانی و بیمارستاندانلود نمونه موردی و تطبیقیضوابط و استاندارد طراحینمونه تطبیقی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان (رادیولوژی و آزمایشگاه)

نمونه موردی بیمارستان

 پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان

(رادیولوژی و آزمایشگاه)

کد محصول: 38-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل فضای بیمارستان (رادیولوژی و آزمایشگاه ) پرداخته است. این پروژه در قالب 64 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می توانید مختصری از این پروژه را مطالعه کنید.

 پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان

آزمایشگاه:

هدف از تاسیس آزمایشگاه های تشخیص طبی انجام ازمایش های مختلف به روی انواع نمونه های بدن انسانی به منظور تشخیص بیماریهاها ،کنترل درمان ،بیش اگهی درمان ،بیش آگهی بیماری ،تعیین نوع دارو،انجام تست های غربالگری می باشد.

 پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان

آزمایشگاه کلینیکی: 

در لابراتوار، آزمایشها و جستجو های لازم که مکمل تشخیص پزشکی در مورد تشخیص بیماریها هستند انجام می شود.مجموعه ی آزمایشگاه ها نسبت به تیپ و ماهیت مراکز پزشکی قابل تغییر است و برای یک مرکز پزشکی متوسط حداقل فضاهای یک مجموعه آزمایشگاهی عبارتند از :

1.سالن آزمایشگاه شیمی و بیوشیمی

2.سالن مخصوص میکروب شناسی و باکتریولوژی

3.سالن مخصوص آزمایش خون و آزمایش مربوط به سرم و پلاسما

سالن آزمایشات هماتولوژی ،هیستولوژی، متابولیسم همچنین پیش بینی فضایی برای نگهداری و گذاشتن ترازوها و دستگاه ها ی استریلیزاتور.

به طور کلی فضاهای موجود در این بخش عبارتند از :

– پذیرش و اتاق های اداری پشت پذیرش

– انتظار

– اتاق های نمونه برداری

– اتاق دانشجویان

– رختکن ها با سرویس

-اتاق اهدا خون، بانک خون

-سالن های آزمایش

-لابراتوار باکتریولوژی

– استرالیزاسیون

-انبارها و یخچال ها

 پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان

آزمایشگاه دارای واحد های تخصصی متعددی است که نسبت این واحدها با توجه به تعداد تخت در بیمارستان های عمومی متغیر است.مساحت هر واحد آزمایشگاهی از 35 تا 45 متر مربع متغیر بوده و درنحوه ی ترکیب آنها نکات زیر رعایت شود:

– لابراتوار فیزیکی با بخش رادیولوژی ارتباط مستقیم داشته باشد.

– لابراتوار نباید به  قسمت خونگیری دید مستقیم داشته باشد.

رادیولوژی:

این بخش هم ردیف آزمایشگاه تشخیص طبی،یکی از کمکهای اصلی در تشخیص بوده و تشعشع درمانی را نیز عرضه می دارد و پذیرش در آن فقط با تجویز پزشک خواهد بود.رادیولوژیست،مانند پاتولوژیست برای برگردان فیلمهای تشخیصی و نیز در مورد مداوا با پزشک معالج مشورت می نماید.این بخش در خدمت بیماران بستری و سرپایی هر دو خواهد بود.گاهی مراجعات بیمارانی سرپایی باید به سهولت انجام گیرد.این بخش مستلزم فضاهای نسبتا بزرگ و تجهیزات گران قیمتی است که معمولا در محل نصب می شوند.بنابراین باید چنان برنامه ریزی شود که بتوان بدون تجدید نظر با موقعیت،قسمتهای دایر آن را توسعه داد.

 پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان

قرارگیری: محل قرارگیری این بخش در طبقات اول برای خدمات دهی به بیماران درون بیمارستان و بیرون آن و در جوار آسانسور ها و دیگر خدمات تشخیص طبی ( مانند آزمایشگاه ) است.بهترین جای آن در منتهی الیه یک بال است که تداخل حرکت با بخش های دیگررا دارا نبوده و حداقل دیوار های محافظت شده را می طلبد زیرا بیشترین دیوار خارجی را خواهد داشت.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان (رادیولوژی و آزمایشگاه)

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 64 اسلاید
حجم فایل:  10 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

پاورپوینت تحلیل فضای بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا