دانلود نمونه موردی و تطبیقیپاورپوینت تحلیل بیمارستانتحلیل پلان بیمارستان داخلیتحلیل پلان و نمونه موردی بیمارستاندانلود نمونه موردی مرکز درمانی و بیمارستاننمونه تطبیقی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان داخلی

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی بیمارستان خارجی همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

 پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

خارجی همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 41-1

در این پروژه خانه معمار  به تحلیل و بررسی جامعی از دو نمونه موردی بیمارستان خارجی پرداخته است. این پروژه در قالب 47 اسلاید پاورپوینت آماده شده است. در ادامه میتوانید مختصری از این پروژه را مطالعه  کنید.

 پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

۱- نمونه موردی بیمارستان در آلمان:

ساختمان جدید بیمارستان آگاتارید در بستری طبیعی در کوهپایه‌های باواریا از رشته کوه‌های آلپ قرار گرفته است. توده ساختمان همچون مکعب‌های توخالی چیده شده کنار هم در بستر سبز سایت به چشم می‌خورد هر بلوک با سقفی کم شیب پوشیده شده و در دل خود حیاط مرکز مربع شکل را جا داده است. این مکعب‌های هفت گانه حول یک ساختمان مرکزی، بیمارستان بزرگی را درمونیخ تشکیل می‌دهند که ارای ۲۲۴۰۰ متر مربع زیر بنا و ۴۶۲۰۰ مترمربع فضای سبز احاطه شده است. قرار گیری در دل این بستر طبیعی لزوم هماهنگی با طبیعت اطراف را دو چندان می‌کند.

 پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

این بیمارستان در کوهپایه های باواریا از رشته کو آلپ قرار گرفته است.این بیمارستان دارای ۲۲۴۰۰ متر مربع زیر بنا و ۴۶۲۰۰ متر مربع فضای سبز است.قرار گیری بنا در دل بستری طبیعی لزوم هماهنگی آنرا با طبیعت اطراف دوچندان می کند.

 پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان  پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

2-نمونه موردی بیمارستان در اسپانیا:

بیمارستان ماتارو” در زمینی با شیب هفت درصد در نزدیکی شهر ماتارو واقع در اسپانیا در قالب توده ای گسترده طراحی و اجرا شده است. احجام طراحی شده کاملا راست گوشه و ا هندسه ای خوانا در جهت سازگاری با توپوگرافی زمین ساختاری پلکانی یافته اند، از این رو ساختمان هشت طبقه بیمارستان در نگاه اول چندان بلند به نظر نمی رسد و از طرفی پایین تر از مجموعه نیز از نور و دید مناسب برخوردار است.

نمونه موردی بیمارستان

بیمارستان ،پذیرای کودکانی  از رده سنی نوزادی  تا سن بلوغ است که دچار  بیماری های مهلک و یا سختی هستندکه معمولا تشخیص اولیه ی علت و نوع بیماریشان کار آسانی نیست و نیازمند آزمایش ها و مهارت فراوان است.طراحان با شناخت عوامل شادی بخش و نشاط آور در محیط و منظر بیمارستان ،از امکانات نهفته در جهت هدف خود که بهتر شدن هر چه سریعتر کودکان است ،سود بردند.

نمونه موردی بیمارستان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی بیمارستان خارجی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 47 اسلاید
حجم فایل:  5 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان

خارجی همراه با پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا