تحلیل پلان مجموعه ورزشیتحلیل پلان مجموعه ورزشی خارجیدانلود نمونه موردی مجموعه ورزشیدانلود نمونه موردی و تطبیقینمونه موردی مجتمع ورزشینمونه موردی مجموعه ورزشی ایرانینمونه موردی مجموعه ورزشی خارجینمونه موردی مجموعه ورزشی داخلینمونه موردی و تطبیقی مجموعه ورزشی

دانلود پاورپوینت تحلیل جامع مجموعه ورزشی رفسنجان همراه با تمامی پلانها و تصاویر

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

کد محصول: 63-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی مجموعه ورزشی رفسنجان پرداخته است. این پروژه در قالب  50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

مجموعه ورزشی رفسنجان اثر هادی میرمیران بافت به هم پیوسته و کویری رفسنجان عناصری مانند حیاط مرکزی، اب انبار و یخچال را در خود جای می دهد. این عناصر معماری سنتی در طول سالیان بر اثر تکرار و تجربه، به فرم هایی تبدیل شده اند که با تغییری در جزئیات آن، در گوشه و کنار بافت دیده می شوند. دستمایه اصلی طرح مجموعه فرهنگی – ورزشی با الهام از کالبد یکی از بناهای شاخص معماری سنتی منطقه در حومه رفسنجان شکل یافته است.

مجموعه ورزشی رفسنجان یکی از سه ساختمان مجتمع فرهنگی-ورزشی رفسنجان است که در زمینی به مساحت 7500 متر مربع و به شکل ذوزنقه قائم الزاویه طراحی شده است.

یکی از پرکارترین معماران معاصر ایران که توانست کارهای با ارزشی از خود بر جای بگذارد، سید هادی میرمیران است.او توانست در سال 1347 با رتبه ی اول از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شود. مجتمع ورزشی رفسنجان یکی از آثار این معمار بزرگ است.

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

مجموعه ورزشی رفسنجان در سال 1373 طراحی و در سال 1380 ساخته شد و شامل دو بخش اصلی ی استخرهای سرپوشیده و روباز و سالن های ورزشی است. زیربنای ساختمان حدود 3500 متر مربع و مساحت محوطه سازی حدود 3200 متر مربع می باشد.

معماری مجموعه از معماری یخچال های قدیمی منطقه کرمان،که نمونه ای از انها هنوز هم در رفسنجان وجود دارد الگو گرفته و توانسته ان را با عملکرد و شیوه ساخت امروزین سازگار کند.

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

مجموعه ورزشی رفسنجان همانند ترکیب فضایی یخچال های سنتی از یک بخش غیر شفاف یعنی گنبد مخروطی شکل و یک بخش شفاف شامل یک دیوار بلند و یک سقف شیشه ای مورب گسترده بر روی استخر تشکیل شده است. سقف شیشه ای شیب دار تعبیری از سایه ی دیوار بلند یخچال است که تجسم فضایی یافته است. ایندو جلوه خارجی متضاد، درون را به هم متصل و با هم یکپارچه می سازند.

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل جامع مجموعه ورزشی رفسنجان همراه با تمامی پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 50اسلاید
حجم فایل: 2 مگابایت

 

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل مجموعه ورزشی رفسنجان

دانلود پاورپوینت تحلیل جامع مجموعه ورزشی رفسنجان همراه با تمامی پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا