دانلود نمونه موردی مهدکودکپاورپوینت تحلیل مهدکودکتحلیل پلان مهدکودک خارجیتحلیل پلان مهدکودک داخلیدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی مهدکودکنمونه موردی مهدکودک خارجینمونه موردی مهدکودک داخلینمونه موردی و تطبیقی مهدکودک

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی مهدکودک همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی مهدکودک همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی مهدکودک

تحلیل پلان مهدکودک

کد محصول: 72-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی دو نمونه موردی مهدکودک  پرداخته است. این پروژه در قالب 50 اسلاید پاورپوینت آماده شده است و در ادامه می توانید بخشی از آن را مطالعه کنید.

یک مهد کودک اولین فضای عمومی است که کودکان خارج از منزل با آن روبرو می شوند. مقیاس و اندازه، انعطاف پذیری و جو فضاها نقش مهمی در شکل گیری عاطفی و شناختی کودکان دارد.در این شرایط معماران باید فضایی را طراحی کنند تا کودکان به یادگیری و کشف تشویق شوند در حالی که در فضا امنیت و راحتی کامل را احساس میکنند.

متاسفانه در کشور ما توجه چندانی به طراحی مهدکودک مدرن و پیشرفته مطابق با نیاز کودکان نمی شود، در حقیقت بیشتر مهد کودک های امروزی، خانه های قدیمی هستند که تغییر کاربری داده اند. اهمیت مهد کودک بیش از چیزی است که تصورش را می کنید، اولین مکانی که کودک از خانواده خود جدا شده و بنوعی وارد اجتماع و معاشرت با بقیه افراد می شود. هر چه کودک در این مکان احساس امنیت، آرامش و شادی بیشتری کند راحت تر با محیط اخت شده و حتی نوعی وابستگی به آن پیدا خواهد کرد.

 به همین خاطر است که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا طراحی و ساخت یک مهد کودک مناسب، ارزشی حتی بیشتر از ساخت مدرسه برای بزرگسالان دارد. در ادامه با دو مهد کودک خارجی که طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارند و متناسب با روحیات کودکان است آشنا می‌شویم.

نمونه موردی مهدکودک

مهدکودک درختی Lipton plant

ایده طراحی این مهدکودک برگرفته از فیلم خانواده رابینسون محصول والت دیزنی در سال 1960 می باشد که از رمان یوهان دیوید هیس در قرن 199 ساخته شده است. مهدکودک بصورت درختی طراحی شده است که به خلاقیت، ماجراجویی و رشد جسمانی و روحی کودک کمک می کند. در راه پله و دیگر مکان ها المان های در نظر گرفته شده است تا کودکان هنگام راه رفتن کنجکاو و سرگرم شوند.

وجود درب های بزرگ شیشه ای علاوه و بر تامین آفتاب به کودکان امکان می دهد از فضای باز بیرون باخبر شوند.
استفاده از رنگ های زرد و متضاد با آجرهای سفید دیوار و کف پوش های لاستیکی حسی شاد و انرژی بخشی را ایجاد کرده است.
استاندارهای که باید در مهدکودک مانند نگه داشتن دما در 21 درجه سانتی گراد به خوبی رعایت شده است.

نمونه موردی مهدکودک

مهدکودک با کانسپتی از بازی لگو

مهدکودک Chuon Chuon Kim ،یکی از برترین محیط آموزشی شناخته شده در ویتنام می باشد. یکی از ویژگی های مهم این مهدکودک افزایش تعامل موثر و کارآمد ما بین کودکان و بزرگسالان است. نما وطراحی این مهدکودک یک ایده ی عالی وخلاقیتی فوق العاده به شمار می آید.

این طراحی،باعث ایجاد محیط مناسب و زیبا برای آموزش و تربیت وآرامش فکری کودکان شده.این نکته که جزئیات یک محیط آموزشی در رشد فکری و پرورش ایده ای نو و خلاقایت کودکان موثر است بر کسی پوشیده نیست.ظاهر ساختمان این مهدکودک همانند ساختمان های بازی لگو طراحی شده که از آجرهای ساده ساخته شده.درعین سادگی زیبایی منحصربه فرد،حجم چشم نوازی را ایجاد کرده است.

نمونه موردی مهدکودک

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی مهدکودک همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 50اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی مهدکودک

دانلود پاورپوینت دو نمونه موردی مهدکودک همراه با پلانها و تصاویر

 

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا