پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهپروژه اتوکدی اقامتی-گردشگریپروژه اتوکدی توریستی-تفریحیطرح 4 معماری

دانلود پروژه کامل هتل 4 ستاره همراه با رساله

دانلود رساله معماری

 

دانلود پروژه کامل هتل 4 ستاره همراه با رساله

کد محصول: 11-2

در این مطالب خانه معمار یک پروژه کامل هتل 4 ستاره همراه با رساله را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. این فایل شامل پلانهای اتوکدی، دو عدد پوستر بسیار با کیفیت و رساله کامل است. در ادامه می‌توانید چکیده و فهرست مطالب را مطالعه کنید.

پروژه کامل هتل 4 ستاره

چکیده

امروزه یکی از مهمترین منابع درآمدی کشورها صنعت گردشگری یا همان توریسم است. وقتی جهانگردان به کشوری وارد می‌شوند الزاماً باید هزینه‌هایی را در آن کشور بپردازند مثل هزینه غذا و هزینه محل اقامت، هتل، مهمانخانه، هزینه تفریحات، هزینه حمل و نقل، هزینه گشتها، تورها، و همچنین پولی که بابت خرید سوغاتی و کالای بومی کشور میزبان می‌پردازند و هزینه ورود به موزه یا مکان دیدنی. این هزینه‌ها از طریق ارزی که وارد کشور میزبان می‌کنند باعث رونق اقتصادی کشور میزبان می‌شوند. به جهان گردان صادرات نامرئی هم می‌گویند.

با توسعه فعالیتهای جهانگردی زمینه برای ایجاد اشتغال نیز فراهم می‌شود و این امر برای کشورهایی که با جمعیت جوان و متقاضی اشتغال روبه رو هستند بسیار مفید است. از هر ده نفر گردشگری که وارد کشور میزبان می‌شوند یک فرصت شغلی ایجاد می‌گردد.

بنابراین دولت ها سعی می کنند تا با تشویق بخش خصوصی به سرمایه گذاری در صنعت گردشگری عملا زیر ساخت های مورد نیاز را فراهم آورند.

در این پروژه سعی بر آن است که یک مجموعه تفریحی اقامتی با کلیه امکانات رفاهی ساخته شود. این پروژه می تواند سبب جذب گردشگران داخلی و خارجی شود  وهمچنین در نهایت نیز باعث اشتغالزایی اشخاص بومی و کمک به اقتصاد ملی می گردد.

این پروژه شامل 100 اتاق خواب می باشد که در زمینی به مساحت 12200 متر مربع بنا شده است. شامل 4 طبقه به تراکم 12074.63 می باشد. طبقه همکف آن شامل لابی، پذیرش، قسمتهای اداری، استخر، رستوران، کافی شاپ، خدماتی و … است. در سایر طبقات اتاق خواب، سوئیت، خانه داری قرار دارد. در سایت این مجموعه پارک بازی برای کودکان، زمین تنیس، آلاچیق، فضای سبز و پارکینگ طراحی شده است.

پروژه کامل هتل 4 ستاره

محتوای فایل ها

  • سایت پلان
  • پلان طبقات
  • 2 عدد نما
  • 2 عدد پوستر باکیفیت
  • رساله (word)

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نکات مهم 

۱- تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

برای مطالعه پایان نامه های بیشتر اینجا کلیک کنید

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود پروژه کامل هتل 4 ستاره همراه با رساله

فرمت فایل: word+dwg+ دو پوستر بسیار با کیفیت

تعداد صفحات: 176 صفحه

حجم فایل: 15 مگابایت

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پروژه کامل هتل 4 ستاره همراه با رساله

 

راهنمای خرید پروژه کامل هتل 4 ستاره همراه با رساله

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا