پایان نامه معماری همراه با نقشهپاورپوینت نمونه موردی کتابخانهپایان نامه معماریپایان نامه معماری کارشناسیپروژه اتوکدی فرهنگیدانلود پایان نامه معماریدانلود نمونه موردی کتابخانهرساله کارشناسی ارشد معماریرساله معماریرساله معماری کارشناسی

دانلود رساله کتابخانه دیجیتال همراه با نقشه اتوکدی رویت و پوستر

دانلود پایان‌نامه‌ معماری کتابخانه

 

دانلود رساله کتابخانه دیجیتال+نقشه اتوکدی

کد محصول: 13-2

در این مطلب خانه معمار  رساله کتابخانه دیجیتال را همراه با نقشه اتوکدی فایل رویت و پوستر خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. این پروژه شامل فایل اتوکدی، رویت (Revit)، پوستر حرفه‌ای و رساله کامل (word) است. در ادامه می‌توانید چکیده و فهرست مطالب را مطالعه کنید.

دانلود رساله کتابخانه دیجیتال+نقشه اتوکدی

چکیده:

 در طراحی یک فضای عمومی خلق محیط منطبق بر ویژگی های رفتاری و فرهنگی افراد نقش موثر در ایجاد حس مطلوب یا نامطلوب از آن مکان در فرد دارد. انسان همواره به گونه‌ای در پی تعامل با سایر افراد جامعه و همنوعان خود و همچنین محیط پیرامون خویش است لذا توجه به کیفیت فضایی محیط در ایجاد احساس خوشایند و مطلوب در فرد اثرگذار است شاید بتوان گفت وظیفه یک فضای عمومی عمدتا فراهم نمودن زمینه برای فعالیت ها و مشارکت های جمعی میان افراد است.کتابخانه ها نیز به عنوان یک فضای عمومی از این امر مستثنا نیستند. طرح پیش رو در خیابان شهید فردوسی ، روبروی صوفی چای واقع شده است وبا توجه به اینکه این محله دارای قشر اکثرا جوان است و جوانان در جامعه نقش به سزایی دارند نیاز جوانان به فعالیت فرهنگی از ضروریات است.و باوجود اینکه در این محله ساختمان ها غالبا مسکونی هستند این کتابخانه میتواند نمادی از محله باشد، فضای اکسیژن محله محسوب شود و پارک ،مسجد ومدرسه به عنوان جاذب افراد محله به کتابخانه باشند.این پژوهش به روش مطالعه کتابخانه ای وشیوه پیمایشی که به مطالعه حضوری سایت مربوط می شود تحقیق شده است.

دور بودن سایر کتابخانه های شهر به این محله و کم بودن آنها و عدم پوشش مناسب شهر یکی دیگر ازدلایل انتخاب سایت و موضوع میباشد. هدف نهایی در این موضوع طراحی کتابخانه محله ای برای دسترسی راحت تر افراد محل به یک کتابخانه مناسب ودر کنار آن بالا بردن سرانه مطالعه واگاهی مردم است.

دانلود رساله کتابخانه دیجیتال+نقشه اتوکدی

دانلود رساله کتابخانه دیجیتال+نقشه اتوکدی

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نکات مهم 

۱- تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

۲-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

۳-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

۴- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

برای مطالعه پایان نامه های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله کتابخانه دیجیتال +نقشه اتوکدی، رویت و پوستر

فرمت فایل: ورد، رویت، اتوکد (word, revit, dwg)

تعداد صفحات: 128صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود رساله کتابخانه دیجیتال +نقشه اتوکدی، رویت و پوستر

 

راهنمای خرید پروژه کامل کتابخانه دیجیتال

 

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا