پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود پایان‌نامه معماری باشگاه سوارکاری همراه با نقشه‌های اتوکدی

دانلود پایان نامه معماری همراه با نقشه اتوکدی

پایان‌نامه معماری باشگاه سوارکاری

کد محصول: 17-2

در این مطلب خانه معمار، پایان‌نامه معماری باشگاه سوارکاری همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد چکیده و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

چکیده 

  درجامعه ایران قبل ازورود تکنولوژی و فرهنگ غربی اوقات فراغت بیشتربه صورت جمعی مطرح بوده است. زمان فراغت بیشتر مکان هایی چون مساجد ، تکیه ها ، حسینیه ها ، مجالس مذهبی وتعزیه خوانی ، قهوه خانه درمیادین وبازارها بوده است. با توجه به مشکلات جوامع امروزی شادی واندیشیدن به زمان فراغت دربین آنهاکمرنگ شده است،وجودیک ورزش وتفریح سالم که هم جنبه ی آموزشی ،درمانی ، تفریحی وهم تجارت داردودرعین حال اصالت خودراحفظ کند،موردنیازاست.

   طبق آماری که توسط سازمان ملل متحد ارائه گردیده است، شادترین کشورهای جهان دربین رتبه بندی بین ۱٥٦ کشورجهان،دانمارک دررده اول رتبه بندی وایران درجایگاه ۱۱٥ جدول قراردارد. این درحالیست که درسال ١٣٨٨، ایران ازرتبه ٨١  به ۱۱٥ تنزل یافته است. ازمیان ورزش های اصیل ایرانی که دارای وجه اشتراک باکشورهای خارجی می باشد،ورزش سوارکاری است.بنابرنظرمستنددین مبین اسلام،آموزش سوارکاری ضروری است،چراکه سبب شادی روح وقوی شدن عضلات می گردد. همچنین چوگان ازورزش های قدیمی ایران می باشد که بازی کریکت انگلیسی وگلف،برگرفته ازچوگان می باشد، که این بازی به فراموشی سپرده شده است،که باطراحی این زمین درهرباشگاه،می توان این ورزش قدیمی رادوباره زنده کرد.ازطرفی درسوارکاری می توان به جنبه ی اقتصادی آن نیزاشاره کردکه آن تجارت است که باعث بازگشت هزینه های سرمایه گذاری شده دربخش های آموزش ،تجارت اسب وبرگزاری مسابقات سوارکاری می گردد. معمولادرنمونه های موردی دیده شده این مکان هادرحاشیه شهرهاقراردارند ، امامی توان این مکان راازحاشیه به سمت داخل شهرکشاندتاافراد جامعه بتوانند به سهولت ودرحداقل زمان ازاین مکان استفاده کنند.

برای دانلود فهرست مطالب پایان نامه معماری باشگاه سوارکاری  اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود پایان‌نامه معماری باشگاه سوارکاری همراه با نقشه‌های اتوکدی

فرمت فایل: ورد، اتوکد word, dwg

تعداد صفحات رساله: 175 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پایان نامه معماری

 

راهنمای خرید پایان نامه معماری باشگاه سوارکاری همراه با نقشه های اتوکدی

 

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا