پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود پایان نامه پردیس تاریخ و فرهنگ ایران همراه با نقشه‌های اتوکدی

دانلود پایان نامه معماری همراه با نقشه

پایان‌نامه معماری پردیس تاریخ و فرهنگ 

کد محصول: 18-2

در این مطلب خانه معمار، پایان‌نامه معماری پردیس تاریخ و فرهنگ ایران همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد چکیده و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

پایان‌نامه معماری پردیس تاریخ و فرهنگ ایران

چکیده:

اهميت و لزوم توجه به فرهنگ يكي از راههاي پيشرفت جامعه بشري محسوب مي گردد .

 طبعاً هيچ جامعه اي بدون فرهنگ نيست و هيچ كس را نمي توان به خاطر فرهنگ غلط و ناپسندش بي فرهنگ خواند ولي در عوض مي توان گفت برخي از جوامع و برخي از انسانها به طرف فرهنگ درست سوق داده شده و موجبات پيشرفت خود و جامعه شان را فراهم نموده اند .

لذا جهت نيل به اين هدف در هر اجتماعي نياز به ايجاد فضاي فرهنگي آموزشي نظير دانشگاه ، فرهنگستان ، كتابخانه ، سينما ، موزه و … مي باشد .

با وجود اين امكانات، مردم با رشد فكري هرچه بيشتر، نيازها و توانمندي‌ها، كمبودها و امكاناتشان را بهتر درك مي‌كنند و اين امر گاهي در جهت رسيدن به اهداف توسعه طلبانه فرهنگي است.

در این پایان نامه در پی این در آمدیم که فرهنگ و تمدن خود را به جهانیان معرفی کنیم .با وجود چنین فرهنگ قوی و استواری که ما ایرانیان از آن بر خورداریم اما تلاشی برای معرفی آن به دیگران نداشته ایم.

موضوع این پایان نامه می تواند کمک زیادی به این خواسته داشته باشد.

 پردیس تاریخ و فرهنگ ایران مرکزی است که می تواند به اشکال گوناگون و به کمک عناصری چون احجام- تابلوها – اشیاء تاریخی –مجسمه – تندیس و- تصاویرو… نیل به سوی این هدف را داشته باشد.کلیت این مجموعه به این قرار است که ما به بازدید کنندگان از پروژه طی مراحل مختلف و به ترتیب زمانی فرهنگ و تمدن هر یک از اقوام دارای تمدن در ایران را معرفی کنیم به طوری که هنگامی که او از پردیس خارج می شود آشنای کاملی با تاریخ و فرهنگ این مرزو بوم پیدا کرده باشد.

هدف از طرح این موضوع همان طور که در بالا به آن اشاره شد معرفی کامل فرهنگ ایران زمین از گذشته تا کنون می باشد .و انتظار می رود که دید جهانیان را نسبت به ما ایرانیان عوض کند .

همچنان مردم خودمان نیز به یک شناخت کلی راجب به فرهنگ گذشته گانشان پی ببرند. در حال حاضر سیاست کشور در راستای یک فرهنگ سازی قوی برای مردم است فرهنگی که شاید مدتی است به دست فراموشی سپرده شده است. از جمله فوایید این موضوع به وجود اوردن جوی است که بتوان در آن باز پایه های فرهنگی کشور را بالا برد و ذهن مردم را برای این فرهنگ سازی آماده کرد.

مکانی که قرار است موضوع فوق در آن طراحی شوددر کشورایران-استان فارس و در شهرتاریخی شیراز  می باشد.نیاز به همچین مکانی در شیراز به دلیل وجود وفراوانی  مراکز تاریخی ضروری به نظر می رسد .در ادامه به معرفی کامل سایت پروژه خواهیم پرداخت.

برای دانلود فهرست مطالب پایان نامه پردیس خانه تاریخ و فرهنگ  اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود پایان نامه پردیس تاریخ و فرهنگ ایران همراه با نقشه‌های اتوکدی

فرمت فایل: ورد، اتوکد word, dwg

تعداد صفحات رساله: 101 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پایان نامه معماری

 

راهنمای خرید پایان نامه معماری پردیس تاریخ و فرهنگ ایران 

 

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

پایان‌نامه معماری پردیس تاریخ و فرهنگ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا