دانلود نمونه موردی کتابخانهپاورپوینت نمونه موردی کتابخانهدانلود رایگان تحلیل کتابخانه

دانلود پاورپوینت تحلیل کتابخانه مرکزی اصفهان همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی کتابخانه

تحلیل پلان کتابخانه مرکزی اصفهان

کد محصول: 1-122

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از کتابخانه مرکزی اصفهان پرداخته است. این پروژه در قالب 47 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

تحلیل پلان کتابخانه مرکزی اصفهان

در سال‌های آغازین هزاره سوم میلادی، جهان در آستانه یك تحول و خیزش عظیم و فراگیر علمی، فرهنگی و ارتباطی قرار گرفته است. از خصیصه‌­­های ذاتی و ویژگی‌های برجسته این دوران، تعامل و تبادل پیوسته و سریع فرهنگی و علمی ملل جهان با یكدیگر از طریق فناوری‌های نوین و پیشرفته است. در این عصر، توسعه یافتگی ملت‌ها را با معیارهای مشخصی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌­­دهند. که عبارتند از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های علمی، فرهنگی و تحقیقاتی.

تحلیل پلان کتابخانه مرکزی اصفهان

اكنون یك لحظه گسست از دنیای پیچیده ارتباطات به بهای بازماندن انسان از كاروان علم و دانش تمام می‌­­شود. با توجه به اینكه فناوری اطلاعات تغییرات شگرفی را در فرآیند اطلاع‌­­رسانی و تولید اطلاعات پدیدآورده است، لذا امروزه برنامه‌­­ریزی‌ها، نوآوری‌ها، اكتشافات و تحقیقات براساس استفاده درست، سریع و به موقع از اطلاعات می‌­­باشد. به همین منظور طراحی و ایجاد كتابخانه‌­­های بزرگ و مراكز اطلاع‌­­رسانی موجبات استفاده بهینه از فناوری‌های اطلاعات را فراهم كرده و گامی بزرگ در جهت بهره وری بیشتر در محیط‌های فرهنگی و تحقیقاتی برداشته و تصمیم گیری مبتنی بر اطلاعات را امكان پذیرتر كرده است.

لذا در راستای رسیدن به این اهداف، ضرورت وجود یك كتابخانه بزرگ و مركز اطلاع‌­­رسانی جهت رفع نیازهای اطلاعاتی مردم شهر اصفهان بیش از پیش مشهود بود.

برگی دیگر از تاریخ سبز این مرز و بوم ورق خورد و پس از سالیان سال، دوباره شهر تاریخی اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام معرفی گشت. فرصتی که نگاهی دوباره بر فرهنگ دیرینه این شهر زیبا بیافکنیم و ماورای جاذبه‌­­های توریستی، تأملی در ریشه‌­­های اصیل فرهنگی آن نمائیم. شهرداری اصفهان که پایه‌­­گذار ایجاد کتابخانه‌­­های وابسته به شهرداری در ایران بوده اکنون در ساختمان کتابخانه مرکزی پذیرای جمعی مشتاق از جوانان علم جو و حقیقت یاب است که به دنبال دانش قدیم و جدید با کتاب و رایانه انس گرفته‌­­اند. حرکت و پویایی در درون این ساختمان مجلل که ظاهری ساکت و آرام دارد موج می زند. کارکنان دلسوز نیز در تلاشند این مجموعهء غنی را اطلاع رسانی کرده و محققان را در تلاش تحقیقی رهنمون باشند.

كتابخانه مركزی و مركز اطلاع رسانی شهرداری اصفهان، با زیربنایی بالغ بر000/12متر مربع در خیابان باغ گلدسته روبروی باغ و کاخ هشت بهشت واقع شده است. مركز با طی فراز و نشیب‌­­های فراوان در 29 بهمن ماه سال 1381 افتتاح گردید و عملاً شروع به كار كرد.

تحلیل پلان کتابخانه مرکزی اصفهان

این ساختمان در پنج طبقه بعنوان اولین مركز چند رسانه‌­­ای شهر تاریخی اصفهان احداث گردیده است. اصول معماری آن متناسب با شرایط اقلیمی این شهر بوده و از شفافیت فضای خارجی در داخل و تركیب معماری اصیل اصفهان و معماری روز جهان برخوردار است. نمای خارجی آن مكعب شكل با پوسته‌­­ای آجری می باشدكه در نوع خود بی‌­­نظیر است.

این کتابخانه در مقایسه با همه کتابخانه‌­­های عمومی وزارت ارشاد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری سراسر ایران و به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی در حال فعالیت است.

دانلود نمونه موردی کتابخانه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل کتابخانه مرکزی اصفهان همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 47 اسلاید
حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

تحلیل پلان کتابخانه مرکزی اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا