نمونه موردی کتابخانه

دانلود نمونه موردی کتابخانه عمومی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی کتابخانه خارجی

نمونه موردی کتابخانه در اسپانیا

کد محصول: 1-142

در این پروژه، خانه معمار به تحلیل و بررسی نمونه موردی کتابخانه عمومی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر پرداخته است. این پروژه در قالب 32 اسلاید پاورپوینت خدمت شما عزیزان ارائه شده است. در ادامه می‌توانید بخشی از این پروژه را مطالعه کنید.

نمونه موردی کتابخانه در اسپانیا

کتابخانه عمومی نیو کارلز راهولا در شهر ژیرونا اسپانیا، در مکانی که توسط بلوک‌های مسکونی بلند احاطه شده استبنا شده است. این وضعیت شهری، جدای از اینکه بزرگترین ساختمان در شبکه کتابخانه های عمومی کاتالونیا است، استراتژی طراحی را مشخص کرد. این کتابخانه یک حجم مربع شکل و پررنگ با فرمی انتزاعی است که توانسته شخصیت عمومی و مدنی ساختمان را منعکس کند و آن را از بافت مسکونی اطرافش متمایز کند. از نظر برنامه، این پروژه ترکیبی از کاربری های سنتی و معاصر مرتبط با مراکز فرهنگی است. به این ترتیب، کتابخانه هم به عنوان مکانی برای فعالیت هایی  مانند مطالعه یا مطالعه و هم به عنوان فضایی برای تعامل اجتماعی عمل می کند.

نمونه موردی کتابخانه در اسپانیا

کاربران از میدان عمومی جدید وارد طبقه همکف باز و پویا می شوند که شامل کتابخانه کودکان، سالن تالار، فضای نمایشگاهی، کافه تریا و کتابخانه آرشیو فیلم است. دو طبقه فوقانی شامل اتاق های مطالعه و مناطق تخصصی مورد علاقه است. در محوطه ورودی، یک راه پله باز بزرگ سه سطح عمومی ساختمان را به هم متصل می کند و یک عنصر ضروری برای درک پیوستگی فضایی داخل کتابخانه است که در اطراف سه حیاط داخلی سازماندهی شده است. این دهانه ها به لطف محفظه شفاف، به الحاقات باغچه ای فضاهای داخلی تبدیل می شوند. حیاط مرکزی مانند یک قیف عمل می کند که نور طبیعی را به سمت قلب ساختمان هدایت می کند، با یک دیوار سبز چهار طبقه که به عنوان پس زمینه ای برای توالی سکوهای سبز عمل می کند.

نمونه موردی کتابخانه در اسپانیا

دانلود نمونه موردی کتابخانه

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود نمونه موردی کتابخانه عمومی در اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: پاورپوینت

 
تعداد صفحات: 32 اسلاید

حجم فایل: 3 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

نمونه موردی کتابخانه عمومی نیو کارلز راهولا، پلان اتوکدی کتابخانه، دیاگرام کتابخانه، نقشه اتوکدی کتابخانه خارجی، تحلیل پلان کتابخانه ژیرونا

نمونه موردی کتابخانه در اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا