پکیج طلایی آموزش اسکیس و راندو

دانلود کاملترین مجموعه آموزش اسکیس و راندو کنکور کارشناسی ارشد 1401

آموزش اسکیس و راندو

آموزش اسکیس و راندو کنکور 1401

کاملترین مجموعه اسکیس و راندو برای داوطلبان کنکور کارشناسی

ارشد و دانشجویان معماری، منظر و طراحی داخلی

آموزش اسکیس و راندو کنکور 1401

در این مطلب خانه معمار، کاملترین مجموعه آموزش اسکیس و راندو ویژه کنکور کارشناسی ارشد 1401 را خدمت شما کاربران عزیز ارائه کرده است. این مجموعه شامل نمونه اسکیس های کارشناسی ارشد به صورت گام به گام از مطرح ترین اساتید و کارگاه های آموزشی کشور به همراه فایل PDF کتاب هابی آموزشی اسکیس و راندو، تهیه و جمع آوری شده است.

تعریف اسکیس

پیش‌طرح یا اسکیس (Sketch) اولین طرح یا طرح هنری خیلی صافی که ویژگی‌های اصلی یک اثر را نشان می‌دهد.

اسکیس در رشته معماری به طراح و معمار کمک می کند ایده ذهنی خود را به سرعت ترسیم نموده و برای انتقال مفهوم ذهنی خود به شخص مقابل از آن بهره ببرد. سیاری از افراد از دوره های آموزش اسکیس معماری با نام  آموزش های اتود زدن نیز یاد می کنند. اسکیس از راه های گوناگون پیاده سازی می شود که می توان اسکیس با مداد، با نرم افزارهایی همانند فتوشاپ، اتوکد یا … را در این دسته بندی قرار داد.

آموزش اسکیس و راندو کنکور 1401

چرا پکیج آموزش اسکیس و راندو را بخرم؟

  • بخش مهم قبولی در آزمون کارشناسی ارشد معماری، مطالعات و طراحی داخلی به آزمون اسکیس ختم می گردد. سرعت عمل شما در طراحی و انتقال قابل قبول مفاهیم به کاغذ و در نهایت اساتید داور، نقش به سزایی در قبولی شما دارد. پس عامل مهم در تمرین مداوم تکنیک های پرزانته در اسکیس است.

آموزش اسکیس و راندو کنکور 1401

  • طراحی با دست آزاد یا همان اسکیس نیاز به کسب مهارت کافی در کشیدن خطوط و نوع آن دارد، برای کسب این مهارت آموزش گام به گام با زمان کافی نقش مهمی در سرعت عمل شما خواهد داشت. فراگیری نکات موثر در نحوه صحیح کشیدن خط و راندو از مهم ترین بخش این پکیج می باشد.

آموزش اسکیس و راندو کنکور 1401

  • پرزانته صحیح در یک شیت معماری، نیاز به ساعت های متمادی تمرین دارد که این شرایط در کارگاه ها و کلاس های اسکیس به درستی محیا نمی شود در نتیجه بیشتر از هرچیز تلاش فردی شما می تواند به موفقیت در این این مرحله مهم آزمون کارشناسی ارشد شما کمک کند. در این پکیج با فرمت های متفاوت، برای شما آموزش های جامعی را فرهم کرده ایم تا متناسب با نوع علاقه شما در یادگیری بتوانید به این مهارت دست پیدا کنید.

 

  • تمرین زیاد در کسب مهارت شما نقش اساسی دارد و برای این مهم ما شما را همیاری می کنیم. مجموعه ای کم نظیر از نمونه های برتر اسکیس و راندو به همراه لیست بیشترین موضوعات استفاده شده در آزمون اسکیس کارشناسی ارشد، به شما کمک میکند تا به صورت منظم و طبقه بندی شده سرعت عمل خودتون رو بالا ببرید.

 

چرا پکیج آموزش اسکیس و راندو را  از خانه معماربخرم؟

خانه معمار سعی کرده یک مجموعه کامل و جامع را از آموزش اسکیس و راندو ویژه کنکور کارشناسی ارشد 1401 را تهییه کند تا شما عزیزان را از هر مجموعه و کلاس آموزشی دیگر بی نیاز کند.

از طرفی این پکیج بسیار ارزشمند و کامل را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار داده ایم تا همه دانشجویان بتوانند آن را تهیه کنند و مهارت کافی را در این زمینه کسب کنند تا ما هم سهم کوچکی در موفقیت شما داشته باشیم.

 

دانلود پایان نامه معماری

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود کاملترین مجموعه آموزش اسکیس و راندو کنکور کارشناسی ارشد 1401

فرمت فایل:  ویدئو، GPJ ،PDF

 

قیمت قبلی: 850000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 پکیج کامل آموزش اسکیس و راندو، فیلم آموزش اسکیس و راندو، اسکیسو راندو برای کنکور ارشد

آموزش اسکیس و راندو کنکور 1401

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا