پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود رساله معماری اکسپو جهانی تهران با نگرش به بحران آب

دانلود رساله معماری اکسپو

دانلود رساله معماری اکسپو جهانی تهران

کد محصول: 39-2

در این مطلب خانه معمار، رساله معماری اکسپو جهانی تهران با نگرش به بحران آب را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد مقدمه و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

 

مقدمه

از آنجا که اقتصاد نقش بسزایی در تمامی ابعاد زندگی بشر دارد می توان با جلوه دادن بهنگام  عناصر زنده ای چون تکنولوژی ، شیوه زندگی، فرهنگ و تاریخ ملل، در سازمانی به عنوان نمایشگاه خود را برای بار والاتری چون آموزش و پرورش و گوشزد کردن منابع محدود جهانی در این سازمان که اگر هر 5سال یک بار بنا بر گستره آن برگذار گردد آن را نمایشگاه جهانی یا EXPO  می خوانند فرصتی فراهم می شود تا بتوان در این گونه ساختمان ها با هدایت فرهنگ و معرفی تکنولوژی به عنوان پیشرو در اعتلای توسعه با احترام به منابع زیستی و با کنش گری درباره فرهنگ ملل این امر را سعی در پیش برد همه جانبه این اصل مهم دارد تا بتوان در عصر حاضر با کنار آمدن با طبیعت و فرهنگ نقش محوری آدمی را در توسعه پایدار منابع با بهر گیری با این ابزار که همان جلوه دادن درست و بهنگام این دستاورد ها در فضایی اکنده از نوع آوری است باشیم ، با توجه به این مفهوم به تعریف درباره نمایشگاه می پردازیم.

برگذاری نمایشگاه ها در سطح های مختلفی چون منطقه ای و استانی و کشوری و قاره ای و جهانی و….. هریک به فراخور دارای هدف و رسالتی می باشد که با توجه به آن کالاها. خدمات. نیازها و فرهنگ ها و…. را نمایان می کنند.

  1. گسترش روزافزون صنعت و فن آوری و به دنبال آن نمایش دستاوردهای علمی نیاز به برگذاری نمایشگا ه های متعدد با عناوین مختلف را ایجاب می کند. به همین علت یکی از بزرگترین نمایشگاه ها ی برگذار شده در سطح جهانی نمایشگاه اکسپو می باشد که اولین بار در سال 1851میلادی در هاید پارک لندن برگذار شد.

اکسپوها جنبه ی نمایشی و فرهنگی دارند و از بعد بازرگانی کاملا خنثی هستند و یا ضعیف عمل می کنند. در این نمایشگاه ها معمولا یک طرز فکر .علم یا تکنولوژی جدید به نمایش گذارده می شود . این نمایشگاه ها پیشرفته ترین نوع محسوب می شوندو به طور غیر مستقیم و در دراز مدت در اختیار تجارت قرار دارند.

نمایشگاه اکسپو تاکنون 53مرتبه در طی 160 سال برگذار شده است. مدیریت نمایشگاه به عهده (Bureau Of International Exhibitions)BIEدفتر نمایشگاه های بین المللی

می باشد که در سال 1939 میلادی در پاریس تاسیس شده است و 156 عضو دارد.

کشورمان تا کنون در سه اکسپو در سال های 1985. 1998و 2010 میلادی شرکت کرده است و اکنون نیز خود را برای حضور در اکسپو 2015میلان آماده می کند. با توجه به اکسپوهای گذشته این بار تصمیم بر آن شده که ایران با برنامه ریزی بهتر و جامع تری در این عرصه مهم حاضر شود تا بتواند بیشتر در جامع بین المللی خود را مطرح کند. با توجه به علاقه ای که درباره اینگونه موضوعات طراحی داشتم برآن شدم که تا توانایی خود را به بوته آزمایش گذاشته و غرفه ایران را در اکسپو 2015 میلان طراحی کنم. امید است با یاری خدا و کمک اساتید گرانقدر بتوان طرحی درخور و شایسته را تقدیم نمایم.

دلیل انتخاب موضوع:

چندین دلیل مختلف موجب شده تا این موضوع را انتخاب کنم که مهم ترین آنان از قرار زیر است:

1- عدم موفقیت در پاویون ایران در اکسپو شانگهای چین که چه از نظر زیبایی شناسی و چه از نظر طراحی فضایی مورد انتقاد منتقدین معماری قرار گرفت. بین پاویون های مورد توجه اکسپو پاویون ایران به آن صورت جذاب نبوده و با توجه به نگرش افراد بازدید کننده چهره جالبی به بیننده القا نمی کرد که بزرگترین مشکل پاویون بود.

2- خود طراحی پاویون مثل طراحی هایی که در طول تحصیل در دانشگاه با آنان آشنا شدم نیست مثل طراحی بیمارستان- مجتمع تجاری- مجتمع مسکونی و موزه که در آن با توجه به فضاهای از پیش تعیین شده طراحی خود را تکمیل می کردیم ولی طراحی پاویون مثل طراحی های دیگر نبوده و روند نوینی برای طراحی می طلبیدکه خود برای انتخاب این موضوع دلیل بزرگی بود.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری اکسپو جهانی تهران با نگرش به بحران آب اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله معماری اکسپو جهانی تهران با نگرش به بحران آب

فرمت فایل:  word 

تعداد صفحات رساله: 111 صفحه

 

قیمت قبلی: 200000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود رساله معماری اکسپو جهانی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا