پایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود پایان نامه معماری

دانلود مطالعات طراحی ترمینال مسافربری همراه با نقشه اتوکدی

رساله معماری ترمینال مسافربری

مطالعات طراحی ترمینال مسافربری

کد محصول: 40-2

در این مطلب خانه معمار، رساله معماری ترمینال مسافربری همراه با نقشه‌های اتوکدی را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانبد مقدمه و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

مطالعات طراحی ترمینال مسافربری

مقدمه

خواسته هاي مردم  از نهادهاي  نظير  شهرداري و سازمانهاي حمل و نقل  بيش از ساير دستگاهها و سازمانهاي خدماتي عمومي است رشد شهر نشيني ازدياد تعداد خودروها  در كشورهاي توسعه يافته باعث  افزايش  تراكم  در مركز شهري و بالطبع افزايش ميزان تصادفات  در شبكه هاي معابر شده است.كه به هيچ عنوان  براي عبور حجم و نوع ترافيكي كه در حال  حاضر مي بايست از خود عبور دهند طراحي نشده اند.همچنين رشد  بي رويه شهري  باعث  همجواري ناسازگار كاربريهاي زمين گرديده  است كه منجر به تداخلهاي  زياد  عابر پياده  و خودرو شده است .مهاجرت از نواحي روستائي به مراكز  شهري  و حاشيه  ان اغلب  بوجود امدن گروه  شهرنشيناني  مي شود كه با چنين  سطوح  پرتراكم ترافيكي در مركز شهر مانوس  نيستند و در حاشيه  نيز حاشيه نشيني  با بافت شهري  مطابقت  ندارد.

تمام كساني كه محل زندگي  خود  را  در شهر انتخاب  كرده اند تقريبا در تمامي  ايام زندگي  به نحوي از شهرداري  و سازمان  حمل و نقل  سر وكارر  دارند مثلا  براي رفتن به محل كار،مدرسه،تفرج خريد ،پارك،حمل وزباله  و غيره .

نهايتا  نتيجه مي گيريم انسان از موقعي كه پا به اجتماع مي گذارد تا زماني كه به رحمت ايزدي  مي پيوندد به خدمات  شهرداري  و حمل و نقل  نيازمند است. سازمانهاي  ما هميشه در راس توجهات  عموم و شهروندان  قرار گرفته است. ما مي دانيم هر سازماني  كه مراجعين  بيشتري  داشته باشد افكار  عمومي  متمركز و نظارت و بررسي  بر عملكرد  نيز بيشتر  مي شود و همان  افكار  عمومي  بر روي  نحوه  عملكرد  كاركنان  در حال قضاوت است. در نتيجه براي  طراحي چنين فضايي بايد بيشتر بكوشيم.

 اولين اتومبيل‌هايي كه به ايران وارد شدند سواري‌هاي فورد كروكي كلاپي با لاستيك توپر بودند كه ساعتي 40 كيلومتر حركت مي‌كردند و چون گيربكس و جعبه دنده‌اي براي كم كردن زور موتور نداشتند مانند همان گاريهاي قديمي در سربالايي‌ها متوقف مي‌ماندند.

با ظاهر شدن اولين اتومبيل فوراً فرهنگي در كنار فرهنگ صنعتي منشعب شد و شكل يافت كه از سرعت بيشتر مايه مي‌گرفت. در سال 1324 جمع كل اتومبيل‌هاي ايران به 5 دستگاه مي‌رسيد. اولين اتوبوسهايي كه در ايران بكار افتاد به قوطي كبريتي مشهور بودند. سپس اتوبوس‌هاي بنز به كار افتاد و به شكل انواع يك طبقه امروزي از دانمارك وارد گرديد. بعد از استقبال مردم، عده اي نيز موتورهاي كاميون را وارد نموده و با نصب اتاق اتوبوس روي آن در خط تهران، شميران و ري شروع به كار نمودند. وسايل نقليه كه بدينسان به وجود آمد و مورد استفاده قرار گرفته و باعث سرعت بخشيدن به امر ارتباط حمل و نقل مسافر گشتند زيانها و پيامدهايي هم داشت كه گاه از سود حاصل از سرعت ارتباط فراتر مي‌رفت.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری ترمینال مسافربری اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی ترمینال مسافربری همراه با نقشه اتوکدی

فرمت فایل:  dwg+word

تعداد صفحات رساله: 127صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پایان نامه معماری ترمینال، پایان نامه معماری ترمینال، رساله معماری ترمینال، نقشه اتوکدی ترمینال، مطالعات طراحی ترمینال مسافربری، پروژه اتوکدی ترمینال مسافربری، برنامه فیزیکی ترمینال، دانلود پایان نامه معماری با موضوع ترمینال مسافربری، پایان نامه رایگان معماری ترمینال، فایل رویت ترمینال، تصاویر سه بعدی ترمینال، اسکچاپ ترمینال مسافربری، پروژه اتوکدی رایگان ترمینال مسافربری

مطالعات طراحی ترمینال مسافربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا