پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماریپایان نامه معماری ارشدپایان نامه معماری کارشناسیدانلود پایان نامه معماری

دانلود رساله معماری دانشکده هنرهای سینمایی و تئاتر همراه با نقشه اتوکدی دو بعدی و سه بعدی

رساله معماری دانشکده هنر

دانلود رساله معماری دانشکده هنر سینما

پروژه اتوکدی دانشکده هنر

کد محصول: 50-2

در این مطلب خانه معمار، رساله معماری دانشکده هنرهای سینمایی و تئاتر همراه با فایل اتوکد، رویت و پوستر را خدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانید بخشی از مطالب و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

فضاهای آموزشی نقش اساسی در ساختار اجتماعی، فرهنگی جامعه ایفاء میکند. نظام آموزشی روش و محتوای آموزش از یک سو و فضای آموزشی از سوی دیگر دو عامل مهم و مؤثر در پرورش و رشد کودکان و نوجوانان محسوب میگردد. رشد سریع جمعیت، مهاجرت و جابجائی در سطح کشور موجب رشد شهرها و تغییر ساختار استقرار ساکنین در محلات مسکونی، تغییر تراکم جمعیتی نه تنها مشکل مسکن را به وجود آورده بلکه باعث مشکلاتی در تأمین خدمات شهری از جمله شبکه های رفت و آمد، سیستم تأسیسات و فضاهای آموزشی گردیده است. مالکیت خصوصی زمین و عدم وجود زمین و مکان کافی برای ایجاد مدارس جدید و توسعه مدارس موجود، مناطق شهری را با کمبود فضاهای مذکور نموده است. علاوه بر مسائل ذکرشده با توجه به توسعه پایدار شهرها در جهت تأمین فضاهای پایدار، خدمات آموزشی بایستی با استقرار و مکانیابی صحیح، هماهنگی لازم را با بافت و سیمای شهر ایجاد کند. با استقرار و همجواریهای مناسب، میتوان یک فضای آموزشی را به عنوان یک سازمان انتظامیافته و با کیفیت مطلوب معرفی کرد که دارای ویژگیها و اصول منطبق با آن مجموعه است.

  پرداختن به موضوع طراحي مراكز آموزشی كه داراي نقشي انكار پذير در آموزش افراد  براي ورود به جامعه و تبديل آن به يك جامعه حرفه‌اي و در حقيقت تزريق مهارت در همه سطوح كاربردي آن، مسئله‌اي است كه با توجه و دقت در نظم  و سازمان دهي و فضاهاي اينچنين كه مشابه كارگاه‌هاي كوچك اما با يك سيستم آموزشي مدون در جامعه موجود مي‌باشند، الزامي مي‌باشد.

فضاهای آموزشی نقش اساسی در ساختار اجتماعی، فرهنگی جامعه ایفاء میکند. نظام آموزشی روش و محتوای آموزش از یک سو و فضای آموزشی از سوی دیگر دو عامل مهم و مؤثر در پرورش و رشد کودکان و نوجوانان محسوب میگردد. رشد سریع جمعیت، مهاجرت و جابجائی درسطح کشور موجب رشد شهرها و تغییر ساختار استقرار ساکنین در محلات مسکونی، تغییر تراکم جمعیتی نه تنها مشکل مسکن را به وجود آورده بلکه باعث مشکلاتی در تأمین خدمات شهری از جمله شبکه های رفت و آمد، سیستم تأسیسات و فضاهای آموزشی گردیده است. مالکیت خصوصی زمین وعدم وجود زمین و مکان کافی برای ایجاد مدارس جدید و توسعه مدارس موجود، مناطق شهری را با کمبود فضاهای مذکور نموده است.علاوه بر مسائل ذکر شده با توجه به توسعه پایدار شهرها در جهت تامین فضاهای پایدار،خدمات آموزشی بایستی با استقرار ومکانیابی صحیح هماهنگی لازم را با بافت وسیمای شهر ایجاد کند.با استقرار و همجواریهای مناسب، میتوان یک فضای آموزشی را به عنوان یک سازمان انتظام یافته و با کیفیت مطلوب معرفی کرد که دارای ویژگیها و اصول منطبق با آن مجموعه است.

برای بر طرف كردن مشكلاتی كه بر شمرديم بايد ابتدا قضيه را از دو جنبه بررسی كنيم: جنبه علمی و عملی از جنبه علمی با توجه به آنچه بر شمرديم در اين رساله سعی شده است با تحليل و بررسی دقيق سيستم های آموزشی در كشورهای جهان و ايران و بررسي معماری گذشته ايران از نظر اصول و روشها و استفاده از نظرات صاحب نظران به نام معماری ايران مانند مهندس داراب ديبا و … به يك جمع‌بندي منطقي و مناسب براي شيوه آموزش معماری برسيم. كه در اين راستا و با استفاده از اين سيستم آموزش بتوانيم معماران خوش فكر و متعهد و معتقد به معماری ايرانی تربيت كنيم.

از جنبه عملی نيز در اين پروژه سعی بر اين بوده كه به دانشكده معماری به عنوان كالبدی كه روح آن آموزشهای معماری است نگريسته شود و با توجه به مشكلات موجود در وضع فعلی دانشكده معماری و شهرسازی و با استناد به استانداردها و دياگرامهای اصولی براي دانشكده معماری و شهرسازی كه از مطالعات بدست آمده، دانشكده ای طراحی شود كه دانشجويان در اين دانشكده مشكلات جانبی نداشته باشند و از لحاظ روحی وجسم كاملاً در آسايش باشند و فقط چيزی كه برايشان مهم است يادگيري هنر باشد.بنايی كه هم از لحاظ ابعاد و استانداردها و هم از لحاظ هويت نياز زيبايی شناسانه آنها را ارضا نمايد.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری دانشکده هنرهای سینمایی و تئاتر اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود رساله معماری دانشکده هنرهای سینمایی و تئاتر همراه با نقشه اتوکدی دو بعدی و سه بعدی

فرمت فایل:  rvt+dwg+word

تعداد صفحات رساله: 173 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

 

رساله معماری دانشکده هنر سینما و تئاتر، پلان اتوکدی دانشکده هنر، فایل رویت دانشکده هنر سینما و تئاتر، فایل اتوکدی دانشکده ، نقشه اتوکدی دانشکده هنر، رساله معماری آماده دانشکده هنر، دیاگرام دانشکده هنر سینمایی و تئاتر، پروژه رویت دانشکده،

دانلود رساله معماری دانشکده هنر سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا