پایان نامه معماری همراه با نقشهپایان نامه معماری ارشد

دانلود مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی با رویکرد پایداری اجتماعی همراه با نقشه های اتوکدی کامل

رساله معماری مجتمع اقامتی

مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی

پروژه اتوکدی مجتمع اقامتی توریستی

کد محصول: 54-2

در این مطلب خانه معمار، دانلود مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی با رویکرد پایداری اجتماعی همراه با نقشه‌های اتوکدی و پوستر راخدمت شما عزیزان ارائه کرده است. در ادامه می توانید بخشی از مطالب و فهرست مطالب این پایان‌نامه معماری را مطالعه کنید.

مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی

   ایران کشوری است با پیشینه­ های تاریخی و موقعیت مکانی خاص و از نظر پتانسیل­های توریستی دارای شرایط ممتازی می­باشد. همه ساله افراد زیادی از فرهنگ­ها و کشورهای متنوع به این کشور سفر می­کنند. علیرغم پتانسیل­های یاد شده مجتمع ­های توریستی که به منظور پاسخگویی به نیاز توریست­های بین­المللی ساخته می­شوند، فاقد نظام­بندی مناسب جهت درک پتانسیل­های خاص بومی، فرهنگی و تاریخی می­باشند.

در این تحقیق تلاش بر این بوده است تا با رویکردی نو در معماری پایدار بومی ایران به واکاوی الگو­های فضایی در زمینه کالبدی و اجتماعی در مجتمع­های توریستی پرداخته شود. به همین منظور مجتمعی اقامتی توریستی در پارک چیتگر که یکی از جاذبه­­های گردشگری شهر تهران می­باشد، طراحی گردید که در آن علاوه بر جاذبه­های کالبدی، خلق فضاهای پایدار جمعی و خاطره­انگیز برای فرهنگ­های متنوع نیز مورد توجه قرار گرفت.

مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی

فرهنگ، تاریخ و هویتِ هر ملت در میان جوامع و ملل دیگر در ارتباطات و توسعه کشور ها  نقشی به سزا دارد. در این راستا یکی از مهمترین و شاخص ترین فضا هایی که بستر پاسخگویی به این اهداف را فراهم می­سازد مجتمع های اقامتی و توریستی می باشند که به دلیل کمبود ویژگی های هویت مند بودن و خاطره انگیزی و عدم پایداری جمعی در این فضا ها این محیط ها توانایی پاسخگویی و دادن خدمات مناسب به توریست ها و مخاطبان خود را نداشته ودارای نظام مناسبی جهت بروز پتانسیلهای بومی و فرهنگی و تاریخی نمی باشند.

بنابراین ضرورت ایجاد و خلق مجتمعی بین المللی که در بر گیرنده فضاهایی با هویت و خاطره انگیز بوده وبتواند پاسخگوی نیاز های  فضاهایی پایدار و جمعی باشد، نمایان است. از طرفی با وجود بحران هویت در کشور ما چه در معماری و چه در عرصه های دیگر ایجاد یک فرا الگو از میان این طرح برای معماری معاصر مجتمع های اقامتی و توریستی با تلفیق معماری معاصر و معماری بومی در جهت ارتقای کیفیت فضاهای معماری از دیگر مسائلی می باشد که ضرورت این طرح را مسجل میگرداند.

دانلود پایان نامه معماری

برای دانلود فهرست مطالب رساله معماری مجتمع اامتی توریستی با رویکرد پایداری اجتماعی اینجا کلیک کنید.

 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: دانلود مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی با رویکرد پایداری اجتماعی همراه با نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل:  dwg+word

تعداد صفحات رساله: 161 صفحه

 

قیمت قبلی: 300000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

مجتمع بین المللی اقامتی توریستی پارک چیتگر، پلان اتوکدی مجتمع اقامتی توریستی، رساله معماری مجتمع اقامتی، معماری بومی ایران، معماری با رویکرد پایداری اجتماعی، مجتمع اقامتی توریستی با رویکرد معماری پایدار

مطالعات طراحی مجتمع اقامتی توریستی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا