دانلود نمونه موردی دانشگاه و مرکز آموزشیتحلیل پلان دانشگاهتحلیل پلان دانشگاه خارجیتحلیل پلان دانشگاه داخلیدانلود نمونه موردی و تطبیقینقد و بررسی دانشگاهنمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی دانشگاه داخلینمونه موردی مجتمع آموزشی

دانلود تحلیل دو نمونه موردی دانشگاه هنر داخلی همراه با پلانها و تصاویر

دانلود نمونه موردی دانشگاه هنر

دانلود نمونه موردی دانشگاه هنر

دانلود تحلیل دو نمونه موردی دانشگاه هنر داخلی همراه با پلانها و تصاویر

کد محصول: 35-1

در این پروژه خانه معمار به تحلیل و بررسی جامعی از دو نمونه موردی دانشگاه هنر داخلی پرداخته است. این پروژه در قالب 67 اسلاید خدمت شما عزیزان ارائه شده است:

دانلود نمونه موردی دانشگاه هنر

پردیس هنرهای زیبا تهران، در زمینی مستطیل شکل به ابعاد تقریبی ۱۰۰×۲۰۰ متر که طول آن در امتداد محور طولی مجموعه دانشگاه می باشد، احداث شده است. شیب زمین حدود سه درصد، از جهت شمال به جنوب می باشد.

شبکه ارتباطی سواره و پیاده داخلی مجموعه
به دلیل استقرار این بنا در سایت دانشگاه و وجود فضای باز در پیرامون آن، دسترسی های پیاده و سواره به بنا، بخشی از شبکه ارتباطی درون دانشگاه می باشد. دسترسی اصلی ، در ضلع غربی در مجاورت حیاط U شکل طراحی شده است .

تا سال 1383 هجری شمسی، حیاط U شکل پردیس هنرهای زیبا محل توقف خودرو استادان و کارمندان بود که پس از آن، خیابان های مجاور پردیس، برای این منظور استفاده شد. از ابتدای سال 1387 هجری شمسی نیز، ورود خودرو به دانشگاه تهران ممنوع شد.

دانلود نمونه موردی دانشگاه هنر

مجموعهٔ پردیس دانشگاه هنر اسلامی تبریز در ضلع جنوبی چهارراه حکیم نظامی و در محل سابق کارخانه چرم سازی خسروی قرار گرفته‌است؛ مساحت این مجموعه ۳۶٬۰۰۰ مترمربع شامل ۸ ساختمان سه‌طبقه و یک‌طبقه می‌باشد. مرمت مجموعهٔ پردیس از سال ۱۳۷۶ خورشیدی شروع شده و در همین راستا ساختمان‌های فرسوده به آمفی‌تئاتر، ساختمان اداری، سالن ورزشی، سلف سرویس و کتابخانه تغییرکاربری داده‌اند؛ همچنین توربین‌ها و ژنراتورهایی که در بخش تأسیسات کارخانهٔ چرم‌سازی باقی‌مانده‌اند، مرمت و بازسازی شده و به‌عنوان موزهٔ صنعتی مورداستفاده قرار خواهند گرفت.

دانلود نمونه موردی دانشگاه هنر

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
—————————————————————————————
نام محصول: دانلود تحلیل دو نمونه موردی دانشگاه هنر داخلی همراه با پلانها و تصاویر

فرمت فایل: powerpoint
تعداد صفحات: 67 اسلاید
حجم فایل:  8 مگابایت

قیمت قبلی: 100000 تومان

 

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود نمونه موردی دانشگاه هنر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا