دانلود مرمت ابنیه تاریخیپاورپوینت درس مرمتپاورپوینت مرمت ابنیه تاریخیپروژه دانشجویی مرمتپروژه مرمت ابنیهپروژه مرمت ابنیه رایگانپروژه مرمت رایگاندانلود پروژه مرمتدانلود رایگان پروژه مرمت

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

دانلود پروژه مرمت

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی
کد محصول: 2-1

معرفی خانه صادقی:

خانه صادقی یکی از بناهای مسکونی که در بافت قدیمی شهر لاهیجان قرار دارد. ساختمان آن دارای یک تالار و یک شاه نشین با تاق گنبدی و سقف مقرنس کاری شده و اُرسی های مشبک است. اتاق های جنبی آن نیز تزئینات نقاشی و گچ بری دارد.

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

تزئينات اين بنا بسيار ظريف و استادانه اجرا شده و مشخصة يك معماري مسكوني دورة قاجاري در گيلان است دو در ورودي به شاه نشين راه پيدا مي كند . بر بالاي درها پنجره هاي مشبك نصب شده است . يك نوار مقرنس ايوان را احاطه كرده است و ايوان داراي دو ستون چوبي است . قسمت بالاي ستونها با نقوش مختلف تزئين شده است چهار لنگه در بسيار نفيس و با نقش گل و بوته تالار را به اطاقهاي جنبي ارتباط مي دهد . طاقچه ها و ديوارهاي داخل تالار و اطاقها همه داراي نقشهاي تزئيني با رنگ و روغن است .

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

از شمال به طول 352 متر با پیشروی 6.1 و به عرض 1.6 در جهت شمال شرقی به درب خروجی به کوچه قدیمی سینما ایران و از شرق به طول 246 متر و از جنوب به طول 39 متر و از غرب به طول 37 متر متضمن حمام خانه و محل استقرار آبگرمکن و درب ورودی با سردروازه 29 متر که به کوچه بن بست عبور عام ختم می شود.

عرصه خارجی از بنا (حیاط) در سمت شرق باغچه بندی شده و در محدوده عرصه و در وسط زمین متمایل به غرب یک دستگاه ساختمان یک طبقه با کرسی به ارتفاع 1.4 و بعد ار کرسی به ارتفاع 4 متر در زیر سقف شیروانی دو پوشه قدیمی و پوشش سفال سنتی قرار دارد. با توجه به شیوه سبک بنا می توان زمان احداث آن را به اواخر دوره قاجاریه نسبت داد.

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

سردر اغلب خانه ها به خصوص خانه های مجلل دارای سر در یا درگاه بوده اند. اجزای سردر متشکل از چهارچوب و قالب های روی آن بوده است. ( قاب ایرانی متشکل از دو قاب مربع در بالا و پایین و یک قاب مستطیل در وسط بوده است) تخته هایی را که در کنار هم قرار می گیرند، به وسیله گل میخ با تخته هایی که در پشت آن قرار داشت به هم وصل می شدند. برجستگی عمودی وسط در که از بیرون دیده می شود دماغه نام دارد دو عنصر فلزی حلقه برای زنان و کوبه برای مردان بر روی اغلب درها جای داشته است.

خانه معمار یک پروژه کامل مرمت خانه صادقی در لاهیجان را برای شما عزیزان  در قالب 102 اسلاید پاورپوینت تهیه کرده است که به عنوان پروژه دانشجویی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

دانلود پروژه مرمت، 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات: 102 اسلاید

حجم فایل: 12
مگابایت

قیمت قبلی: 160000 تومان

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دانلود پروژه مرمت خانه صادقی

راهنمای خرید از سایت

همان طور که در تصویر راهنمای بالا ملاحظه می‌کنید خرید از سایت خانه معمار به راحتی و در 4 گام انجام می‌شود. قبل از هر کاری فایل پروژه، پایان نامه و یا مقاله مورد نظر خود را به کمک دسته‌بندی مطالب سایت و یا گزینه جستجو سایت پیدا کنید. پس از انتخاب محصول مورد مورد نظر خود، روی دکمه پرداخت آنلاین و دانلود محصول کلیک کنید تا محصول به سبد خرید شما اضافه شود و در صفحه باز شده اطلاعاتی که از شما خواسته شده به دقت و درستی وارد کنید (توجه داشته باشید که آدرس ایمیل خود را به‌صورت صحیح وارد کنید چون فایل مورد نظر به ایمیل شما ارسال می‌شود). پس از درج اطلاعات با کلیک کردن بر روی دکمه خرید به درگاه بانک هدایت می‌شوید و بالافاصله پس از پرداخت لینک دانلود محصول برای شما فعال میشود و به راحتی می‌توانید آن را دانلود کنید. همچنین لینک دانلود به ایمیلی که در سایت وارد کرده‌اید، ارسال می‌شود.

تذکر مهم: از گذاشتن www در ابتدای ایمیل جدا خوداری نمایید.

توجه!

عزیزانی که به هر دلیلی امکان پرداخت آنلاین از طریق سایت برای آنها میسر نیست و تمایل دارند از طریق کارت بانکی و دستگاه‌های خودپرداز، عملیات واریز وجه را انجام دهند، می‌توانند با شماره تلفن ما 09199882881 تماس حاصل نمایند تا شماره کارت سایت را دریافت نموده و با هماهنگی لازم با مدیریت سایت، پس از واریز وجه، فایل مورد نظر خود را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا